Po Kinijos lenktynių daugelis komandų ir lenktynininkų dar kartą pagyrė Pirelli padangų gamintoją, kad į Formulę 1 atėjo naujas veiksnys, dėl kurio lenktynės tapo žiūrimesnės. Strategija ir efektyvus darbas su padangomis lenktynių metu šiemet turi labai didelę reikšmę galutiniam rezultatui, tačiau, kaip taip dažnai būna, patenkinti tik tie, kuriems pavyksta pasinaudoti šiuo veiksniu.
Fernandas Alonso komandos partneriui nusileido dviejuose paskutiniuose Didžiuosiuose Prizuose ir gana kritiškai komentavo padangų darbą.
Fernandas Alonso, Ferrari: „Su šiomis padangomis neįmanoma lenktyniauti. Jaučiate, kad esate konkurencingas, kad galite gerai pasirodyti lenktynėse, tačiau tam tikrose atkarpose taip prarandate greitį dėl padangų dėvėjimosi, jog varžovai jus lenkia be didelių sunkumų.
Šanchajuje aš nesėkmingai startavau, man prasisuko ratai, todėl praradau vieną poziciją. Turėjau blokuoti Force India lenktynininko (Paulo di Restos) ataką, kuris buvo labai greitas, todėl praradau dar vieną poziciją. Tuomet neatrodė, kad tai problema – šiemet daug priklauso nuo padangų nusidėvėjimo ir sustojimų, tačiau sunkumai kilo ne tik starto metu, lenktynių tempas nebuvo aukštas, todėl praradome savo šansą.
Nereikia graužtis, reikia sutelkti dėmesį efektyvesnės strategijos paieškai ir siekti, kad bolidas pagreitėtų. Webberio pavyzdys parodė, kad turint greitą bolidą, galite naudoti bet kokią strategiją, bet kai jam trūksta greičio, situacija ženkliai pasunkėja.“