Eurolygos Top-16 rungtynių lankomumas, lyginant su praėjusiu sezonu, išaugo beveik 20 proc., skelbia oficialus lygos tinklalapis.
Šį sezoną Top-16 etapo rungtynes vidutiniškai stebėjo 8 950 žiūrovų, kai 2013-aisiais – 7 492. Tai 19,4 proc. padidėjimas. Be to, į Top-16 rungtynes buvo parduodama 13 proc. bilietų daugiau nei reguliariajame sezone.
Aštuonių iš vienuolikos komandų, kurios Top-16 etape varžėsi ir pernai, ir šiemet, bilietų pardavimo rodikliai padidėjo. Didžiausią šuolį padarė Stambulo „Fenerbahce Ulker“ – nuo 7 215 bilietų per rungtynes 2013-aisiais iki 11 629 bilietų per kiekvienas šio sezono Top-16 etapo rungtynes.
Atėnų „Panathinaikos“, Malagos „Unicaja“, Madrido „Real“ ir Pirėjo „Olympiacos“ lankomumo rodikliai taip pat išaugo daugiau nei 10 proc. Lygiai pusę (50 proc.) Eurolygos Top-16 rungtynių stebėjo daugiau nei 10 tūkst. žiūrovų.