Gruodžio viduryje Estebanas Gutierrezas pasirašė sutartį su „Ferrari“ ir tapo italų ekipos rezerviniu pilotu. Iki tol meksikietis „Sauber“ komandoje praleido du nelabai sėkmingus sezonus, bet dabar 23 metų piloto karjeroje prasidėjo nauji iššūkiai, rašo F-1.lt.
E. Gutierrezas jau spėjo apsilankyti „Ferrari“ bazėje Maranelle, kur susipažino su kompanijos darbuotojais ir sudalyvavo procedūrose sureguliuojant jam bolido sėdynę. Jis neblogai pažįsta „Ferrari“ hibridinės jėgainės ypatumus, kadangi iki šiol „Sauber“ boliduose stovėjo būtent italų gamintojo varikliai.
„Man dabar yra svarbiausia kuo greičiau adaptuotis prie naujos aplinkos, – Estebano žodžius cituoja „Ferrari“ spaudos tarnyba. – Reikia pažinti žmones, su kuriais man teks bendradarbiauti ir tikiuosi, jog mano patirtis iki šiol dirbant su „Ferrari“ jėgainėmis įneš konstruktyvumo modernizuojant naują itališką jėgos agregatą“.
E. Gutierrezo žodžiais tariant, perėjimas į „Ferrari“ yra „didelė garbė, nes tai yra komanda, kuri rašo F-1 istoriją“.
Meksikietis taip pat pažymėjo, jog jis stengsis kuo daugiau išmokti iš pagrindinių „Ferrari“ pilotų, pasaulio čempionų Kimio Raikkoneno bei Sebastiano Vettelio: „abu jie turi labai didelę patirtį lenktyniauti „top“ komandose ir aš pasirengęs perimti jų patirtį. Aš pasistengsiu daug ko iš jų išmokti, kad pakelčiau savo profesinį lygį“.
E. Gutierrezas yra ne pirmas meksikietis, kuris sėda prie raudonojo „Ferrari“ bolido vairo „Formulėje-1“. Pavyzdžiui, Pedro Rodrigezas lenktyniavo „North American Racing Team“, kuri naudojo italų kompanijos sukurtas mašinas 1964, 1965 bei 1969 metais, tais pačiais 1969 m. jis du kartus atstovavo pačią „Ferrari“ komandą. Bet dar anksčiau – 1961 ir 1962 m. už „Ferrari“ komandą F-1 čempionate važiavo Ricardo Rodrigezas, kuris vėliau pateko į tragišką avariją ir žuvo, tiesa, jau vairuodamas „Lotus“ bolidą...
Mechiko mieste esantis autodromas, kuris po rekonstrukcijos šiemet surengs atnaujintą Meksikos GP etapą, yra pavadintas brolių Rodrigezų vardu.
Daugiau naujienų skaitykite F-1.lt.