Įveikus daugiau nei trečdalį distancijos pirmauja Nikolajus Gryazinas, nuo jo nedaug atsilieka Vaidotas Žala.
Dingo lenkų pranašumas
Rugsėjo 7, penktadienio vakarą Elektrėnų centre prasidėjo „Rally Elektrėnai 2018“, vienas iš Lietuvos ir Lenkijos ralio čempionatų čempionatų etapų.
Kadangi pirmieji greičio ruožai driekėsi asfaltuotomis miestų gatvėmis, savo pranašumą čia rodė svečiai iš Lenkijos. 5 iš 7 jų ralio čempionato etapų vyksta asfaltuotai keliais, tad lenkai puikiai jaučia automobilio ribas ant asfalto. Trys jų ekipažai pateko į greičiausiųjų penketuką, o Miko Marczykas parodė geriausią laiką.
Tačiau šeštadienį lenktynės persikėlė ant žvyro trasų ir tada jau lietuviai, latviai ir suomiai pradėjo rodyti lenkams, kaip reikia važiuoti siaurais, vingiuotais ir stabilia danga nepasižyminčiais keliukais.
Itin artima kova vyksta tarp svečio iš Rusijos, važiuojančio su Latvijos lenktynininko licencija Nikolajaus Gryazino ir Vaidoto Žalos.
Pirmuosiuose šeštadienio greičio ruožuose jie tarpusavyje kovojo dėl sekundžių dalių, tačiau Vaidotas Žala šeštame greičio ruože prakirto padangą ir paleido Nikolajų į priekį 9-iomis sekundėmis.
Trečioje vietoje gana komfortiškai įsitaisęs Suomijos ralio čempionas Teemu Asunmaa, nuo lyderio atsiliekantis 22,1 sekundės. Pirmasis trejetukas važiuoja vienodais „Škoda Fabia R5“ automobiliais.
Ketvirtoje vietoje, atsilikęs 55 sekundėmis įsitaisė Estijos ralio čempionas Egonas Kauras, vairuojantis savo paties sukonstruotą „Ford Fiesta Proto“ automobilį. Tik už jo pradeda rikiuotis greičiausi lenkai: Lukasz Habaj ir vakar dienos nugalėtojas Mikas Marczykas. Ir jie vairuoja „Škoda Fabia R5“ automobilius.
Puikų tempą rodo senu standartiniu „Mitsubishi Lancer EVO“ automobiliu važiuojantis Vytautas Švedas, esantis 11 vietoje bendroje įskaitoje ir keliantis dulkes ne vienam gerokai greitesniu R5 klasės automobiliu važiojančiam lenkų ekipažui.
Pozicijomis aukštyn po nesėkmingo penktadienio kyla ir Giedrius Notkus. Šiuo metu jis 13 vietoje.
Greičiausiai su dviem ratais varomu automobiliu šiuo metu su BMW M3 važiuoja Justo Tamašausko ir Prano Švedo ekipažas, trasoje jau praleidęs 28:13.08 min. Nuo jų visa minute atsilieka silpnesniu priekine ašimi varomu „Ford Fiesta R2“ automobiliu važiuojantys Jonas Pipiras ir Aisvydas Paliukėnas.
Dar 10 sekundžių už jų – tos pačios klasės „Peugeot 208 VTI“ pilotuojantis lenkas Jacekas Jureckis.
Pirmosios nesėkmės
Pirmasis „Rally Elektrėnai 2018“ ratas buvo skausmingas viena ašimi varomų automobilių vairuotojams. Bene skaudžiausią avariją 4 greičio ruože patyrė antroje vietoje klasėje BMW automobiliu važiavęs Giedriaus Firanto ir Mato Valiulio ekipažas.
Netilpęs į posūkį ekipažas nulėkė į griovį ir apsivertė. Toje pat vietoje ant stogo atgulė ir broliai Justas ir Titas Simaškos.
Penktame greičio ruože dėl techninių problemų iš kovos pasitraukė ir Janis Vorobjovas, nuo ryto vijęsis Justą Tamašauską.
Vakar jis kartu su Ivo Pūkiu Elektrėnų miesto greičio ruožuose pasirodė geriausiai tarp viena ašimi varomų automobilių vairuotojų, tačiau kadangi latvis savo BMW M3 automobilį apavė reglamento neatitinkančiomis padangomis, jam buvo skirta 30 sekundžių bauda.
Markui Judzentavičiui 3 greičio ruožo starte nusisuko „Volkswagen Golf“ automobilio pusašis, tačiau lenktynininkas sakė, kad serviso metu jį pasikeis ir pagal „Super Rally“ taisyklę tęs lenktynes. Iš 63 ekipažų į šeštadienio popietės greičio ruožus išvažiuos 46 ekipažai.