Benediktui ir jo komandai varžybos prasidėjo penktadienio treniruotėmis. Jų metų paaiškėjo, jog automobilio gedimų šleifas pasivijo komandą iš 4-ojo etapo Latvijoje. Važiavimų metu Benedikto automobilyje pasigirdo neaiškūs garsai, indikuojantys potencialų gedimą. Po 4-ojo etapo Čirbai teko iš naujo perrinkti variklį, o prieš Vengriją sportininkas neturėjo progos tinkamai išbandyti naujai surinktą sistemą.
Aukodami treniruočių laiką, Benedikto komandos nariai ėmėsi tvarkyti BMW E32 Eurofighter bolidą: kilo įtarimas, jog gedimas nutiko sekvencinėje pavarų dėžėjė. Išardžius ją, komandos mechanikai pastebėjo, jog vienas pavarų dėžės velenas yra pavojingai skilęs, o atsarginių detalių komanda neturėjo.
Į pagalbą atėjo Olandijos atstovas Clint van Oort, skolindamas senesnę sekvencinės pavarų dėžės versiją, o vietinės Vengrijos atstovas Kevin Piskolty sugebėjo pasirūpinti visiškai naujos pavarų dėžės pristatymu. Sutvarkius gedimą Čirba išvažiavo į likusias treniruotes ir toliau sėkmingai tęsė varžybas.
Kvalifikacijoje lietuvis užėmė 5-ąją vietą. Pirmuoju važiavimu pelnė 71.5 taško, antruoju - įspūdingus 95 kvalifikacinius taškus.
Pirmasis porinis TOP32 važiavimas buvo numatytas su kolega iš Estijos - Oliver Randalu. Tačiau esto automobilio elektronikos gedimas kliudė sportininkui pasirodyti prie starto linijos, todėl Čirba trasą įveikė vienas ir automatiškai užsidirbo kelialapį į Top16 kovas.
TOP16 B. Čirbos laukė oponentas iš Izraelio - Itay Sadeh (tar. Itai Sade). Dėl klaidų pirmojo važiavimo metu ir netikslios važiuojamosios trajektorijos linijos Benediktas buvo priverstas pripažinti pralaimėjimą ir etapas lietuviui buvo baigtas.