Daugiau nei keturiasdešimt geriausių Europos „drifterių“ iš dešimties valstybių jau padavė paraiškas dalyvauti ketvirtame „Drift Allstars“ čempionato etape Kaune. Jų tarpe – devyni lietuviai, nepraleidę progos pasivaržyti su užsieniečiais centrinėse Kauno gatvėse: specialiai šiam renginiui bus uždarytos M. K. Čiurlionio, Kaunakiemio gatvių bei Karaliaus Mindaugo prospekto dalys.
Artėjantį savaitgalį Kaune išvysime ne tik stipriausius visos Europos, bet ir Lietuvos „drifterius“. Dalyvavimą „Drift Allstars“ jau patvirtino keturi buvę Lietuvos „Drifto karaliai“, o dar vienas, stipriausiu šalyje pripažintas du kartus, Andrius Miciūnas, taps teisėju.
Trumpai pristatome kiekvieną lietuvį, išdrįsusį mesti iššūkį geriausiems Europos šoninio slydimo profesionalams „Drift Allstars“ varžybose Kaune, kurios vyks rugpjūčio 10-11 dienomis.
Timas Simniška (komanda – „Drifter.lt“, automobilis – „Lexus SC“)
2008-ųjų Lietuvos „Drifto karalius“ grįžta į trasą. Pastaraisiais metais apleidęs automobilių sportą, šiemet T. Simniška pradėjo treniruotis ir pirmas jo pasirodymas žiūrovams bus būtent „Drift Allstars“ metu. Jo automobilis – „Lexus SC“, kuriame įmontuotas „drifterių“ pamėgtas 2JZ-GTE variklis, išimtas iš „Toyota Supra“. Tikslus arklio galių skaičius nėra žinomas, tačiau žaliasis „Lexus“ turėtų išvystyti daugiau nei 500 AG.
Andrius Vasiliauskas (komanda – „Start Line“, automobilis – BMW M3)
Vienas geriausių „drifterių“ Lietuvoje šiandien. Praėjusiais metais aktyviai pradėjęs dalyvauti šoninio slydimo varžybose tėvynėje ir artimiausiose valstybėse, jis tapo Lietuvos „Drifto karaliumi 2012“. Šis vairuotojas geriausiai pasirodo trasose, kuriose pradinis slydimo greitis nėra didelis, pasiekiamas antra-trečia pavara, o „Drift Allstars“ trasa – būtent tokia. Pirmas posūkis čia yra labai techniškas, tačiau vėliau trasa išplatėja ir šonu slysti „drifteriai“ turi didesniu nei 100 km/val. greičiu.
Kastytis Alekna (komanda – „D1Sport“, automobilis – „Nissan 200SX S14“)
Didelę patirtį turintis „drifteris“, aktyviai sportuojantis daugiau nei penkerius metus. Greta įvairių apdovanojimų Lietuvos varžybose, K. Alekna yra užėmęs aukštas vietas ir varžybose užsienyje – Latvijoje, Rusijoje ar Baltarusijoje. Jis taip pat yra 2011 ir 2012 metų „D1Sport driftingo čempionato“ organizatorius, jo iniciatyva buvo rengiamos šoninio slydimo treniruotės Trakų „Dvarkiemio“ aikštelėje.
Darius Kepežinskas (komanda – „D1Sport“, automobilis – „BMW 3 Compact“)
Turbūt vienintelis „drifteris“ Lietuvoje, šoniniam slydimui naudojantis „Compact“ kėbulą turintį BMW automobilį. Buvęs vienas iš „Top 10“ „drifterių“ Lietuvoje 2012 m. D. Kepežinskas pardavė savo automobilį ir pasitraukė iš šio sporto. Tačiau „Drift Allstars“ traukai atsispirti negalėjo ir jis – gavęs pasiūlymą dalyvauti varžybose su senuoju savo BMW, jis jo neatsisakė.
Kęstutis Petronis (komanda – „RBS Motorsport“, automobilis – „Nissan 200SX S14“)
Nesuklysite šį „Nissan“ pavadinę galingiausiu šoniniam slydimui paruoštu automobiliu Lietuvoje. Jo galia – gerokai per 600 AG. 2009 metais tapęs „Drifto karaliumi“, iki šių metų pradžios K. Petronis erzino savo gerbėjus naujais ir vis nebaigiamais projektais, kol šių metų pavasarį ilgai ruoštas „Nissan 200SX S14“ su 2JZ-GTE varikliu pasirodė varžybose. Tai bus vienas įspūdingiausių automobilių „Drift Allstars“ varžybose, techninėmis galimybėmis prilygstantis ne vienam išskirtiniam eksponatui iš užsienio.
Izidorius Paukštys (komanda – „Auto aves“, automobilis – „Nissan 200SX S14A“)
Šoninį slydimą į žiedines lenktynes dažnai iškeičiantis I. Paukštys visiškai „drifto“ neatsisakė. Nors Lietuvoje vykstančiose varžybose jį galima pamatyti vos kelis kartus į metus, nustebinti kaunietis gali daug ką. Tai įrodė pernai, kai Rytų Europos „driftingo“ čempionato etape Kačerginėje netikėtai užėmė antrą vietą.
Mantas Kulvinskas (komanda – „Mantinga“, automobilis – BMW 3)
Vienas stipriausių pastarųjų metų Lietuvos „drifterių“ šiemet atnaujino savo BMW 3, atlikdamas automobilių pasaulyje retą santuoką – vokiško automobilio ir japoniško variklio. Į BMW „chuligankę“ M. Kulvinskas šią žiemą patalpino 2JZ-GTE variklį iš „Toyota“, o šių metų rezultatai patvirtina, kad vairuotojas yra konkurencingas visose trasose.
Ronaldas Ramoška (komanda – „Švaros misija“, automobilis – „Nissan 200SX S14“)
Vienas šviežiausių dalyvių „Autoplius Lietuvos drifto čempionate“, varžybose pasirodęs tik pernai. Patirties trūkumas netrukdo R. Ramoškai rodyti neblogų rezultatų – daugumoje varžybų jis patenka į porinius važiavimus, ne kartą jis pabuvojo ir tarp aštuonių geriausių.
Evaldas Kovalenka (komanda – „RBS Motorsport“, automobilis – „Nissan Silvia PS13“)
Agresyviai ir itin dideliu greičiu sugebantis slysti vairuotojas tik prieš savaitę pirmą kartą šiemet išvairavo savo „Nissan“ automobilį, kuriam buvo atliktas motoro keitimas. Dabar po „Silvia“ variklio dangčiu tūno šešių cilindrų 1JZ-GTE agregatas iš „Toyota“ automobilio. 2010-ųjų „Drifto karalius“ nekelia didelių tikslų „Drift Allstars“ varžybose, tačiau pamenantys jo važiavimus gali būti tikri, kad vilnietis yra tas, kuris gali pateikti didžiausią staigmeną.