Buriuojant sąlygomis, kai pastovus vėjas nuolat siekia virš 20 mazgų (10 m/s), nepriekaištingai turi veikti absoliučiai visa technika laive, o kiekviena žmogiška klaida gali kainuoti labai daug, nes buriuojant tokiu vėju greičiai ir jėgos labai dideli.
Jau po pirmojo starto, net nepriplaukę pirmojo ženklo į krantą turėjo grįžti prieš šiandien lenktynes ketvirtoje vietoje buvusi latvių „Buffalo“ įgula - jiems trūko burių valdymui svarbi virvė ir šį gedimą jie galėjo sutvarkyti tik krante.
![„Platu 25“ pasaulio čempionato akimirkos. (nuotr. Augusto Didžgalvio) 4](https://static3.inspektorius.lt/static.php?v=4.2.6.98&t=cr&s=800x600&m=4&f=/Uploads/UGallery/photos/78/e7/3e/ad/78e73ead3a4221be8cf3235ad55dbddb.jpg)
Laimei, gedimą sutvarkyti jiems pavyko ir įgula spėjo grįžti į lenktynių akvatoriją bei sustartuoti paskutinėse dienos lenktynėse. Vis dėlto, po šiandienos incidento bendroje įskaitoje jie nukrito į 14 vietą – 10 pozicijų žemiau.
Lyderių trejetukas išlieka tas pats, tačiau vakar pirmoje vietoje buvę lietuviai „White Whale“ po šiandienos lenktynių yra treti, antroje vietoje vietoje laikosi estų įgula „Penelope“, o į pirmą vietą išsiveržė italų įgula „Euz II Villa Schinosa“. Tiesa, taškų skirtumas tarp visų trijų lyderių nėra didelis, tad ateinančiomis dienomis viskas dar gali labai stipriai keistis.