“Antra maratono diena. Šiandien turėsime įveikti 327 km greičio ruožą ir pravažiuosime 314 km bendro naudojimo keliais. Vykstant vis labiau į šiaurę keičiasi ir gamta. Reikia nepamiršti ir aukščių. Kilsime į 4.6 km virš jūros lygio. Daugeliui mūsų - bus ne pyragai. Tai pirmasis greičio ruožas Bolivijoje”. – sakė Toyota Hilux Overdrive automobilį Dakare vairuojantis lietuvis.
Pagal lenktynių taisykles, po ketvirtojo greičio ruožo Dakaro ralyje ekipažams negali padėti mechanikai. Šis dviejų dienų periodas be inžinierių įsikišimo vadinamas maratonu.
Būtent šiame etape greičiausias Dakaro lietuvis prieš metus susilaužė riešą. Tai nutiko po vairo stiprintuvo gedimo. Kitą dieną po vairo gedimo B. Vanagas greičio ruože finišavo ketvirtas, lenktynes baigė 24 pozicijoje, o privačių komandų įskaitoje tapo nugalėtoju.
Ketvirtąją Dakaro ralio dieną „General Financing – Autopaslauga by Pitline“ ekipažas vėl finišavo greičiausiųjų trisdešimtuke. B. Vanago ir S. Rozwadowskio ekipažas etapą pradėjo iš 36 pozicijos. Viso važiavimo metu lietuvio ir lenko duetas išlaikė stabilų greitį ir dienos įskaitoje užėmė 30 vietą.
Tačiau rezultatas galėjo būti geresnis – B. Vanago sportiniam bolidui „Toyota HILUX“ sugedo vairo stiprintuvas. „Šiuo metu darome viską, kad galėtume sutvarkyti automobilį pakeliui į greičio ruožą. Esame suvaržyti organizatorių apribojimų. Šiuo metu neleidžiu sau galvoti apie tai, kad galėtų nepavykti sutvarkyti automobilio. Tai reikštų vieną sudėtingiausių dienų mano gyvenime,“- vidurnaktį Argentinos laiku kalbėjo 38 vietą bendroje Dakaro įskaitoje užimantis sportininkas.