Bene didžiausia lapkričio pradžioje Madride vykusio kolekcijos pristatymo staigmena tapo ant vieno įspūdingiausių miesto pastatų – Cibelės rūmų – atidengta 19 metrų aukščio Cristiano Ronaldo nuotrauka.
„Futbolas ir mada yra dvi mano gyvenimo aistros ir aš jau ne vienerius metus norėjau sukurti savo prekės ženklą. Dirbdamas kartu su Richard Chai turėjau galimybę išlaisvinti savo kūrybinį polėkį. Man patiko kiekviena bendradarbiavimo akimirka, pradedant spalvų ir dizaino parinkimu, baigiant įvairių stilių apatinių drabužių išbandymu ant savęs. Didžiuojuosi, kad ši kolekcija bus pristatyta visame pasaulyje“, – sakė Cristiano Ronaldo.
Cristiano Ronaldo – itin populiarus sportininkas, tapęs ne tik futbolo, bet ir stiliaus žvaigžde. CR7 apatinių drabužių kolekcija – tai pirmasis jo žingsnis kuriant savo prekės ženklą, iki šiol C. Ronaldo buvo tokių žinomų mados namų kaip „Emporio Armani“ veidas.
Kartu su Cristiano Ronaldo CR7 kolekciją kūrė žinomas Niujorko dizaineris Richard Chai. 2010 metais Amerikos mados dizaino tarybos (CFDA) „Metų dizaineriu“ drabužių vyrams kategorijoje pripažintas R. Chai anksčiau dirbo su tokiais prekių ženklais kaip „Marc Jacobs“, „Donna Karan“ ir „Armani Exchange“.
CR7 kolekciją sudaro keturios apatinio trikotažo ir kojinių linijos – „Luxury“, „Fashion“ ir „Basic“ vyrams bei kolekcija berniukams. CR7 kolekciją gamina Skandinavijoje pirmaujanti apatinio trikotažo gamintoja, Danijos bendrovė „JBS Textile Group“. CR7 kolekcijos visų linijų gaminius jau galima rasti visose parduotuvėse „Apranga“, „Aprangos galerija“, „City“ bei „Palermo Style“ parduotuvėje Vilniaus Didžiojoje gatvėje.