• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Buvęs „Formulės-1“ pilotas Jeanas Alesi dabar dirba prancūzų TV kanalo „Canal Plus“ konsultantu – Monake jis paėmė interviu iš Bernie Ecclestone, rašo F-1.lt

REKLAMA
REKLAMA

- Pone Ecclestone, ačiū už labai gerą priėmimą...

- Kiek metų mes esame pažįstami?

- Atrodo, kad apie 40 metų.

- Tai kodėl tu mane vadini „ponu Ecclestone“?

- Gerai, Bernie. Kaip prasidėjo jūsų gyvenimas „Formulėje-1“?

- Viskas prasidėjo 1971 metais kai aš nusipirkau „Brabham“. Vėliau mes kartu su Maxu Mosley ir kitais kolegomis svarstėme, kaip galima geriau išspręsti kai kuriuose klausimus ir visos komandos paprašė manęs užsiimti komerciniais reikalais. Aš taip ir padariau.

REKLAMA

- Praleidęs tiek daug metų „Formulėje-1“ jūs dalyvavote ir šio sporto „auksiniame amžiuje“, aš prisimenu garsiąją nuotrauką, kur jūs boksuose sėdite kartu su N. Piguet, A. Senna, A. Prostu ir N. Mansellu. Jūs tada buvote toks laimingas...

- Pasaulis pasikeitė. Viskas pasikeitė. Net ir jūs.

- Gal tik truputį...

- Aš taip pat pasikeičiau. Šiuolaikiniai pilotai jau visai ne tie... Bet aš privalau būti atsargus su savo žodžiais. Šiuolaikiniai lenktynininkai visai nepanašūs, kokie būdavo anksčiau. Vienintelė asmenybė dabar tėra Lewisas Hamiltonas., aš juo patenkintas.

REKLAMA
REKLAMA

- Ar jūs bendraujate su pilotais?

- Vakar aš kalbėjausi su Nico Rosbergu. Pilotai šiais laikais negali taip atvirai kalbėti, kaip tai būdavo senais laikais. Jūs galėjote kalbėti absoliučiai viską, negalvodami apie tai, kad ką nors galite papiktinti. Tai gerai – svarbiausia buvo tai, kad praktiškai visi žinojo, apie ką jūs konkrečiu klausimu galvojate.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Situacija pradėjo keisti Michaelio Schumacherio laikais: jis nenorėdavo duoti interviu ir visuomet įrašinėdavo savo interviu į nuosavą diktofoną. Aš niekuo jo nekaltinu, kadangi niekas nenorėdavo uždavinėti gerų ir jam palankių klausimų – visuomet tai būdavo neįdomūs ir banalūs dalykai. Nuo to visi pavargdavo. Michaelis puikiai žinojo, ko visi nori iš jo, todėl ir įrašinėdavo visus pokalbius į juostelę.

REKLAMA

- Peršasi išvada, kad komandos dabar daro daug klaidų. Ar į jūsų nuomonę jos įsiklauso?

- Anksčiau jokios demokratijos nebūdavo. Senais laikais aš bendraudavau su Enzo Ferrari ar su Colinu Chapmanu ir jei mes dėl ko nors susitardavome, tai ir padarydavome. Atsiradus Jeanui Todtui viskas tapo labai demokratiška. Jis nori visiems įtikti. O kai čempionate yra daug konkuruojančių komandų, neįmanoma, kad visi būtų patenkinti.

REKLAMA

Galima suprasti, kad „Mercedes“ nenori nieko keisti – aš jų vietoje elgčiausi lygiai taip pat. Iš tikrųjų visiems reikėtų pasakyti “Štai naujos taisyklės. Jei jūs norite dalyvauti, prašom, o jei nenorite, išeikite“. Ir visai nesvarbu, kokio lygio tai komanda – reikia jiems pasakyti „viso gero“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

- Ar jūs norėtumėte daug ką pakeisti?

- Taip, aš norėčiau pakeisti nemažai. Mūsų visų tikslas yra tas, kas inžinieriai savo inovacijas demonstruotų visai ne „Formulėje-1“, o visai kitose sferose. Mes privalome padaryti, kad lenktynės visų pirma būtų įdomios žiūrovams.

- „Formulė-1“ egzistuoja vien dėl to, kad būtent jūs ją padarėte tokia. Ar komandos yra dėkingos jums už tai?

- Nežinau. Aš darau tai, ką privalau, kadangi tai yra mano darbas ir aš jam atiduodu tiek jėgų, kiek turiu.

Daugiau naujienų skaitykite F-1.lt

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų