„Beveik devynis mėnesius nesėdėjau prie ralio automobilio vairo. O ralio specifika yra unikali, reikalaujanti pripratimo. Šiame ralyje važiuojame mokytis ir atgauti savo įgūdžius,“ – sako B. Vanagas. Benediktas klasikiniame ralyje vairuoja savo svajonių automobilį. Tą, kuriuo kažkada buvo laimėtas pasaulio ralio čempionatas – „Subaru Impreza WRC“.
„Tai specialiai raliui ruoštas automobilis, pasižymintis unikaliu garsu. Žinau, kad yra daugybė ralio gerbėjų, kurie laukia būtent šio automobilio, Jis suteikia begalę gerų emocijų,“ – sako į klasikinį ralį grįžtantis sportininkas.
Anot Benedikto, dalyvaujant ralyje visada dominuoja du požiūriai: vienas – kautis maksimaliam rezultatui, o kitas – daryti namų darbus, mokytis ir treniruotis. „Samsonas Motorsport Rally Utena“ sportininkas važiuos vadovaudamasis antruoju požiūriu. Nors komandos tikslas tikrai nėra lenktynės Lietuvoje, tačiau mūsų šalyje reikia važiuoti dėl rėmėjų, draugų, sirgalių.
Sulaužytos rankos skausmai lenktynininką vis dar pakankina, nors būna momentų, kai apie ją B. Vanagas paprasčiausiai pamiršta. „Šiuo metu turiu maždaug 50 procentų rankos pajėgumo. Kartais jos nejaučiu, bet jeigu reikės keisti automobilio ratą, tikrai pajausiu. Tačiau gydytojai juokauja, kad kai sugis, ji bus daug tvirtesnė, nes ten yra titano,“ – šypsosi Benediktas Vanagas.
Anot lenktynininko, ilgą laiką nevažiavus ralyje, dingsta akies aštrumas, labai svarbu vėl tiksliai susirašyti stenogramą, o tuos įgūdžius taip pat reikia atgaminti.
„Samsonas Motorsport Rally Utena“ lenktynėse B. Vanagas tikisi didelės konkurencijos ir džiaugiasi, kad atsiranda nauji, drąsūs lenktynių organizatoriai, sugebantys sukviesti į mūsų šalį visą būrį užsieniečių.
„Prieš dešimt metų mes patys pradėjome organizuoti ralius tik dėl to, kad Lietuvoje nebuvo normalaus ralio. Džiaugiuosi, kad tokių entuziastų atsiranda vis daugiau, nuo tol mūsų šalies raliai darosi tik įdomesni,“ – sako B. Vanagas.