Po pusmečio priverstinių atostogų dėl rankos traumos vienas geriausių Lietuvos lenktynininkų Benediktas Vanagas kitą savaitę jau sės prie „Subaru WRC“ automobilio vairo ir suks treniruočių ratus Širvintų rajone. „Labai pasiilgau lenktyniavimo, tačiau norint sugrįžti, teks labai stipriai padirbėti“, - tv3.lt teigė jis.
„Gatvėje važiavau po Dakaro ralio iš karto. Netgi po rankos operacijos kitą dieną irgi važiavau savo automobiliu, tai nekėlė man daug problemų, bet dabar pradedu treniruočių sezoną kartu su rankos reabilitacija, - pasakojo B. Vanagas. – Šiuo metu ranka – 50 proc. darbingumo. Norėtųsi daugiau, bet panašu, kad kai kurių procesų paspartinti negaliu.“
Ralio meistras pripažino, kad pusė metų be sportinio automobilio vairo – didelis smūgis meistriškumui, tad teks gerai paplušėti, kad atgautų buvusią sportinę formą.
B. Vanago komandą kitą mėnesį pasieks dvi svarbios naujienos – turėtų paaiškėti, ar 2016 metų ralyje jis varžysis tuo pačiu „Toyota Hilux“ ar kitu „Toyota“ automobiliu. Taip pat birželio pabaigoje jau bus žinoma, kas sėdės šalia lenktynininko šturmano kėdėje. Pats B. Vanagas šios naujienos kol kas atskleisti nenorėjo, tik patvirtino, kad tai tikrai bus ne lietuvis.
– Galite atskleisti, kas bus naujasis jūsų šturmanas Dakaro ralyje?
– Dėl šturmano šiuo metu svarstome. Esame netoli naujienos. Labai norėčiau, kad Lietuvoje turėtume Dakarui paruoštų aukštos kvalifikacijos šturmanų, tikiu, kad turėsime, bet dar ne dabar.
– Kokie planai – kur ruošiatės važiuoti šiais metais?
– Prieš išvažiuojant į Dakaro ralį planavome šiais metais startuoti pasaulio ralio maratono taurėje. Tai Tarptautinės automobilių federacijos čempionatas su 10 etapų įvairiose pasaulio šalyse. Kai jau galiu lyg važiuoti, pusė etapų jau praėję. Mums nebeliea tikslo startuoti likusioje pusėje, nes gerai nepavyks aukštai pakilti reitinge. Dėl to planas keičiasi – bus nemažas kiekis lenktynių. Dalis jų bus Lietuvoje.
– Trys automobiliai jūsų garaže, kam jie skirti?
– Automobilių sportas įvairus. Lygiai taip pat kaip sinchroninis plaukimas, baidarės ir Rūta Meilutytė. Visos jos yra vandens sporto šakos, bet skirtingos. Ralio maratonams imame „Toyota Hilux“ automobilį, klasikiniame ralyje – „Subaru WRC“, žiedinėse lenktynėse – „Porsche“ markės automobilį.
– Galima sakyti, kad kitų metų Dakaro ralyje važiuosite „Toyota“ automobiliu?
– Planas toks. Klausimas, su kuriuo iš jų. Su „Toyota“ esame pasirašę ilgalaikę sutartį ir mums garbė startuoti su šiuo automobiliu.
– Kokios naujienos ruošiantis Dakaro raliui?
– Dakaras šiais laikais labai įvairus, tai mano startai su skirtingo tipo technika tikrai bus labai naudingi. Šiais metais planuojame varžytis keletoje Lietuvos ralio etapų. Planuojame būti ir 1000 km lenktynėse, taip pat tikimės pasirodyti pasaulio taurės etapuose Italijoje ir Lenkijoje su „Toyota Hilux“ automobiliu.