„Pirmoje lenktynių dalyje lenkėme labai daug varžovų. Tikrai matėsi, kad mums gerokai labiau sekėsi nei daugeliui kitų. Tačiau vienoje vietoje prakirtome ratą, o jį bekeisdami neteisingai užveržėme dvi veržles – jas prasukome. Ilgokai užtrukome. Po to greičio ruože papildomai stojome patikrinti ir pakartotinai priveržti. Kai keturios veržlės telaikė ratą, privalėjome „įjungti saugiklį“, kad jo išvis nepamestume ir nefinišuotume anksčiau laiko“, – iškart po sėkmingo greičio ruožo finišo įspūdžiais dalijosi B. Vanagas.
Antrajame dešimtuke esantys lenktynininkai įgyja nedidelį pranašumą – startuoja kas dvi minutes, todėl kurį laiką gali išvengti priekyje važiuojančių varžovų keliamų dulkių. Likusieji iš starto rikiuotės pajuda kas pusę minutės.
Trečiame per savo karjerą Dakaro maratone tempą didinantis B. Vanagas puoselėja dar didesnes ambicijas: „Pirmasis greičiausiųjų dešimtukas startuoja kas tris minutes. Reikės dar rimtai padirbėti, kad tenai atsidurtume, bet mes tikrai ten būsime. Dabar belieka nedaryti klaidų. Tai, kad esame greiti, aš žinau, bet išlaikyti tą tempą be menkiausių klaidų viso greičio ruožo metu – tai patirtis, kuri mums be galo reikalinga. Nors man ankstesni du Dakarai davė savo, bet reikia nepamiršti, jog varžomės su kolegomis, kurie čia yra lenktyniavę dešimt, penkiolika ir dar daugiau kartų. Jų patirtis – nepalyginamai didesnė.“
Trečiadienį Dakaro maratonas savaitei apleido Argentinos teritoriją ir persikėlė į Čilę. Iš bivuako Čilesito mieste iki starto vietos dalyviai nuvažiavo beveik 600 kilometrų. Keliantis per Andų kalnus lenktynių karavanas buvo pasiekęs bemaž penkių kilometrų aukštį virš jūros lygio. Dėl viršukalnėse išretėjusio oro daugelis sportininkų, tarp jų ir B. Vanagas, pasakojo jautę smarkius galvos skausmus, bet nusileidus žemiau iki starto vietos savijauta pagerėjo.
Pasiekę šiaurinę Čilės dalį, po pietų (20.25 val. Lietuvos laiku) „General Financing – Autopaslauga by Pitlane“ ekipažas startavo 315 km ilgio ketvirtajame greičio ruože. Šįkart jie lenktynes vėl pradėjo iš 28 startinės rikiuotės vietos ir pirmoje ruožo dalyje buvo pasiekę net 14 poziciją, bet dėl prakirsto rato sugaišę nemažai laiko, finišą kirto 20 vietoje. B. Vanagas pagerino savo karjeros pasiekimą – iki šiol jo geriausias rezultatas Dakare buvo pasiekta 22 vieta.
„Tai labai techniškas greičio ruožas. Pradžioje buvo daug akmenų, paskui „feš-fešas“, toliau sekė kanjonai su uolomis ir vėlgi akmenimis, be galo greiti ralio tipo keliukai ir galiausiai viskas pasibaigė kopomis, kurių teko pravažiuoti apie šimtą kilometrų“, – apie pirmuosius Čilėje patirtus išbandymus pasakojo B. Vanagas.
Greičiausias ketvirtajame etape buvo nuo pat šių metų Dakaro lenktynių pradžios vienvaldžio lyderio pozicijas užėmęs katarietis Nasser Al-Attiyah. Jis 315 km greičio ruožą įveikė per 3 val. 9 min. ir 18 sek. bei dar labiau padidino persvarą prieš artimiausius persekiotojus bendroje įskaitoje. B. Vanagas ir A. Rudnickis nuo greičio ruožo nugalėtojo šįkart atsiliko 36 min. ir 1 sek.
Lenktynininkai finišavo Kopjapo mieste, prie pat bivuako. Kai kurie jų nakvynės vietą pasiekė jau sutemus. Ketvirtadienį Dakaro maratono dalyvių lauks dar didesnis išbandymas. Penktajame etape jie turės įveikti 458 km greičio ruožą, vedantį iš Kopjapo į Antofagasta miestą Ramiojo vandenyno pakrantėje. Tai bus pirmoji rungtis šių metų Dakare, kur tiek motociklai, tiek ir automobiliai bei sunkvežimiai važiuos identiška trasa. Pasak organizatorių, savimi itin pasitikintys lenktynininkai turės progų greitose atkarpose pagerinti savo pozicijas, tačiau dalyviai neturėtų prarasti savikontrolės, nes daugelyje vietų jų lauks klampus ir apgaulingas „feš-feš“ smėlis.