Bernie Ecclestone'as tiki, kad dabartinė padėtis „Formulėje-1“ yra nepriimtina sporto fanams, todėl pažadėjo daryti pakeitimus. B. Ecclestone'as šį savaitgalį kalbėjosi su FIA prezidentu Jeanu Todtu ir „Ferrari“ prezidentu Luca Di Montezemolo. Buvo tariamasi, ką reikia daryti dėl nusiskundimų F-1, atsiradusių įvedus naująsias taisykles.
L. Di Montezemolo pasisakymai šia tema buvo itin aštrūs. Italas yra palyginęs šių metų F-1 su taksi vairavimu, kur vairuotojai stengiasi važiuoti kuo ramiau, kad nesibaigtų degalai.
Daugelis mano, kad tokias L. Di Montezemolo kalbas sukelia nuoskauda, jaučiama dėl „Mercedes“ ekipos dominavimo šių metų sezono pradžioje bei „Ferrari“ nesugebėjimo pakilti rikiuotėje.
B. Ecclestone'as teigia, kad jau planuojama padidinti naujųjų 1,6 litrų V6 turbo variklių skleidžiamą garsą, kuris yra ženkliai sumažėjęs palyginus su senesniais V8 varikliais. F-1 komercinių teisių savininkas prasitarė, kad 10 kg kuro pridėjimas yra taip pat tikėtinas.
„Mercedes“ variklius naudojančios komandos, susitvarkė su taisykle, ribojančia kuro sąnaudas iki 100 kg per lenktynes. Tuo tarpu „Ferrari“ ir „Renault“ ekonomija sukelia rimtų problemų.
Paklaustas apie F-1 problemas, B. Ecclestone'as šnekėjo: „Problema, kad kai kalba pradeda eiti apie vieną dalyką, žmonės prideda vis naujų dalykų. Viskas prasidėjo nuo garso trūkumo, dabar jau skundžiamasi ir ekonomija. Turime pradėti nuo vieno dalyko.“
„Aišku, kad turime kažką daryti, Nemanau, jog dabartinė situacija yra priimtina žiūrovams. Žmonės perka bilietus ir tikisi išvysti „Formulę-1“ tokią, kokia ji visada ir buvo. Taip pat, kaip minėjau anksčiau, esu gavęs laiškų nuo lenktynių rengėjų. Visi jie baiminasi, kad sumažės žiūrovų ir bus patirta nuostolių“, – tęsė britas.
„Svarbiausia, kad komandos ir variklių gamintojai žino problemą bei bando ją spręsti. Jie gali padaryti kažką dėl garso. Jei bus prašoma papildomų 10 kg kuro, manau, visi pritars.”
B. Ecclestone'o teigimu nepatenkintos yra visos ekipos: „Skundžiasi visi, taip pat ir „Mercedes“. Jie nesuinteresuoti, kad žiūrovai būtų nepatenkinti. Mes galime daryti pakeitimus taip, kad jų pranašumas neišnyktų.”
„Akivaizdu, kad „Mercedes“ gerai padirbėjo ir jie neturėtų būti už tai baudžiami. Tačiau norisi išvysti, kas įvyktų, jei komandos iš tikro pradėtų lenktyniauti.“
Britas išreiškė nepasitenkinimą naujaisiais varikliais: „Varikliai, be abejonės, yra įspūdingi, jei žiūrėtume, kiek galios yra sukuriama ir kiek kuro sunaudojama. Tačiau, mano nuomone, tai nėra „Formulės-1“ reikalas. Tai turėtų būti daroma kėbulinių automobilių lenktynėse, bet ne F-1“.