„Dar tik planuodami ilgų nuotolių lenktynes norėjome, kad jos tenkintų ne tik sportininkų, bet ir į renginį atvykstančių žiūrovų, net ir nelabai besidominčių didžiuoju sportu, interesus, - lenktynių spaudos centrui, viešųjų ryšių agentūrai „Visus Bonus“ sakė pagrindinis lenktynių festivalio organizatorius Darius Jonušis. – Džiaugiuosi, kad prigijo ir tapo tradicinėmis žiūrovų slalomo varžybos. Juk dažnas lietuvis nors kartą svajoja atsidurti lenktynininko kailyje!”
Vertindama lenktynių reikšmę žiūrovų slalomo partneriu tapo gerai žinoma bendrovė „Technitis“.
„Mūsų įmonės moto – profesionalai profesionalams, - teigia „Technitis“ pardavimų ir rinkodaros direktorius Ugnius Noreika. – Džiaugiamės tapę „Aurum 1006 km lenktynių“ dalimi ir tikimės, jog mūsų indėlis bus pastebimas, nes prestižinį automobilių sporto festivalį gaubiančios kokybės, greičio ir komandinės dvasios kategorijos gerai atitinka ir mūsų kompanijos vertybes.“
Pasak šių varžybų organizatoriaus, Vilniaus miesto sportinio vairavimo centro vadovo Andrejaus Savčenkos, žiūrovų slalomo varžybos – tai pirmoji pakopa jei ne į sporto aukštumas, tai į geresnį automobilio valdymą net ir kritinėse situacijose.
Kaip ir ankstesniais metais, taip ir šiemet, septintojo žiūrovų slalomo dalyviai varžosi trijose grupėse pagal automobilio pavaros tipą: varomi priekiniais ratais (FWD), galiniais (RWD) ir visais keturiais (AWD).
Atskiroje klasėje lenktyniauja moterys.
Greičiausieji išsiveš rėmėjų dovanas ir šeštadienio pavakarę bus pagerbti didžiojoje „Aurum 1006 km lenktynių“ scenoje.