Tik B.Vanagas ir Andrejus Rudnickis "Toyota Overdrive" jau važiavo nuo jos, o A.Juknevičius ir E.Duoba su "Mebar" dar laukė eilėje jos link.
Ant "Mebar" plevėsavo Lietuvos trispalvė - vienintelė taip aiškiai matoma vėliava burzgiančių lenktyninių automobilių eilėje.
Pasveikinti Dakaro ralio dalyvių į pagrindinę Buenos Airių Mayo aikštę susirinkę tūkstančiai aistruolių prašė lenktynininkų nusifotografuoti, suvenyrų ar paspausti ranką.
Su sirgaliais noriai bendravo ir A.Juknevčius su E.Duoba, ir B.Vanagas.
"Įspūdis - nerealus. Bet keisčiausia, kad nejaučiu jokio jaudulio. Visiškai jokio", - tvirtino Dakaro ralio naujokas šturmanas E.Duoba.
Su jauduliu tvarkytis jau seniai išmoko ir A.Juknevičius, kuriam šis Dakaro ralis - dešimtasis. Tarp lietuvių labiausiai patyręs legendinio maratono lenktynininkas varžybose dalyvavo keturis kartus, o kitus sykius buvo Kazachstano komandos "Astana" vadovas.
Ant "Mebar" užklijuoti šeši lipdukai su tais pačiais simboliais - penki juodi ir vienas baltas - darė nemenką įspūdį Mayo aikštėje vakar susirinkusiems žiūrovams. Ant tų lipdukų - Dakaro simbolis beduinas ir metai, kuriais A.Juknevičius dalyvavo Dakare.
Baltasis lipdukas su skaičiais 2008 simbolizuoja gėdingąjį 2008-ųjų Dakarą, kai ralis prieš pat startą dėl saugumo atšauktas. Tame ralyje prie starto linijos stovėjo ir A.Juknevičius.
Ant kitų penkių juodų lipdukų - metai, kuriais A.Juknevičius ir kaip šturmanas, ir kaip lenktynininkas Dakare kirto starto liniją: 2003, 2004, 2009, 2014, 2015.
Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo draudžiama.