Kaip tą rikiuotę įtakos ambicingi „Bahrain Raid Xtreme“ komandos pareiškimai, pamatysime jau po dviejų savaičių, tačiau didelės sumos pinigų aš „ant jų nestatyčiau“. Taip, „Prodrive“ komanda puikiai demonstruoja savo raumenis WRC, pasamdė dvi aukščiausio lygio žvaigždes ir profesionalus - Sebastieną Loebą ir Nani Romą – bet ar jų debiutas bus sėkmingas, ar sugebės jie prilygti didesnę patirtį turintiems Dakaro senbuviams?
Atkreipti dėmesį reikia ir į tai, kad pernai pirmajame dešimtuke „malėsi“ ir Mathieu Serradori (8 vieta 2020 Dakare), jis seka Jeano-Louiso Schlesserio pėdomis ir yra puikus pavyzdys, kad privatus automobilių gamintojas-konstruktorius gali konkuruoti su gamyklinėmis komandomis.
Jo ambicijos ir „CR6“ bagio galimybės tiesiog sužavėjo Saudo Arabijos atstovą Yasirą Seaidaną, kuris pernai sausį finišavo M. Serradori devintoje vietoje su MINI. Šiemet Y. Seaidanas meta MINI per bortą ir stoja į kovą su „C6” bagiu.
Netikėtumų gali pateikti ir „MD Rallye Sport“ su savo bagiais. Aukštų rezultatų tikimasi iš naujai „įdarbinto“ Christiano Lavieille. Tuo tarpu „Peugeot“ liūtai, jau įrodę sugebėjimus Dakaro ralyje, tikisi atgauti savo „mojo“ perėję į Khalido Al Qassimi (2018 m. 6 vieta) ir jo „Abu Dhabi Racing Team“ globą.
Vienu iš liūtų startuos Cyrilas Despresas ir Maikas Hornas. Jie dirba prie „Gen-Z“ projekto ir 2023 m. ketina Dakare startuoti vandeniliu varomu automobiliu.
Lietuvos ir Kinijos klanai taip pat augina savo įtaką Dakaro viešpatijoje bei beldžiasi į Dangaus vartus (Top-10). Ne vieną kartą lietuvaičiai privertė Dakaro Dievus dairytis per petį.
Pagrindiniu vėliavnešiu lietuvaičių gretose yra Benediktas Vanagas (11-as 2019 m.), o greta jo žengia Vaidotas Žala (12-as 2019 m., ir pirmo etapo nugalėtojas 2020 m.). Kinas Wei Hanas (10-as 2020 m.) pasiryžęs ginti top dešimtuko prieigas nuo lietuvaičių atakų. Kaip atr