• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Kas šeštadienį „auto24ring“ trasoje Pärnu mieste (Estija) pirmas kirs „1000 km Pärnu powered by Hankook“ lenktynių, kurias organizuoja didelę tokių renginių patirtį sukaupusi Lietuvos VšĮ „Promo events“, finišo liniją įspėti neįmanoma.

18

Kas šeštadienį „auto24ring“ trasoje Pärnu mieste (Estija) pirmas kirs „1000 km Pärnu powered by Hankook“ lenktynių, kurias organizuoja didelę tokių renginių patirtį sukaupusi Lietuvos VšĮ „Promo events“, finišo liniją įspėti neįmanoma.

REKLAMA

Tačiau jau ketvirtadienio treniruotės parodė, jog bene visos 11 komandų pasiryžusios pirmosios apsukti 316 ratų „auto24ring“ trasos ratų, sudarančių 1000 km distanciją. (Vieno rato ilgis – 3170 metrų).

Daugelį sportininkų viltingai nuteikė prieš pat treniruotes liovęsis lietus, tačiau trasa dar nespėjo išdžiūti, todėl automobiliai, bent jau treniruočių pradžioje, paskui save „vilko“ pastebimą vandens purslų šleifą.

Kitų komandų vadovai ir sportininkai, atvirkščiai, labiau norėjo išbandyti šlapią trasą, tikėdamiesi, jog lenktynių metu irgi negali būti jokių garantijų, kad dangus neprakiurs.

REKLAMA
REKLAMA

Trasa pamažu džiūvo, tirpo ir minutės, per kurias treniruotės dalyviai apsukdavo „auto24ring“ trasos ratą.

REKLAMA

Per pirmąją treniruotę daugiausia – po 26 ratus – įveikė „Energizer Racing“ ir „Gera Dovana – CargoWin.Eu“ komandos. Tačiau ne jų lenktynininkai buvo greičiausi.

„Juta-Bauer Rally Team“ ekipa su BMW M3 nuvažiavo tik 14 „auto24ring“ trasos ratų, o jos lenktynininkas Ramūnas Čapkauskas, važiuodamas šeštąjį ratą, užfiksavo geriausią rezultatą, 3170 metrų distancijoje sugaišęs 1 min. 34,600 sek.

Antrąjį greičiausiąjį laiką, važiuodama ketvirtąjį ratą, užfiksavo „Skinest Rail“ komanda – 1 min. 35,780 sek., o trečiąjį paskutiniajame savo 26-ajame rate – „Gera dovana - CargoWin.Eu“.

REKLAMA
REKLAMA

Į pirmąją treniruočių sesiją savo bolidų neišvairavo keturios komandos, tačiau ekipų vadovai ir strategai laiko tuščiai neleido.

Antroji treniruotė prasidėjo jau beveik išdžiūvusioje trasoje, tačiau dauguma sportininkų dar neišdrįso „Hankook“ lietaus padangų keisti į skirtas sausai trasai.

Prie BMW M3 vairo greičiausią pirmosios treniruotės lenktynininką R. Čapkauską pakeitė jauniausias lenktynių dalyvis, penkiolikmetis Justas Jonušis, kuris suko labai greitus ratus. Justas jau treniruotės pradžioje nuo Ramūno pasiekto rezultato nukirpo 3 sek.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Antrojoje antrosios treniruotės, trukusios lygiai pusantros valandos, dalyje ir vėl greičiausias buvo R. Čapkauskas, ratą įveikęs per 1 min. 25, 420 sek. Tiesa, šis rezultatas užfiksuotas BMW M3 vairuojant jau sausai trasai skirtomis „Hankook“ padangomis.

„Viskas gerai, visų nuotaika puiki, rezultatai vis gerėja, o rytoj, neabejoju, ir Justas, ir Audrius Stasiulevičius, ir aš važiuosime dar greičiau“, - patenkintas pirmosios dienos rezultatais lenktynių spaudos centrui, viešųjų ryšių agentūrai „Visus Bonus“ sakė R. Čapkauskas.

Ir po antrosios treniruotės antrąją vietą lyderių trejetuke išsaugojo „Skinest Rail“ komandos sportininkai, o treti buvo „Energizer Racing“ ekipos lenktynininkai.

 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų