Jame prie greičio matuoklio susidūrė net penki automobiliai. Trys iš jų – „Honda“, „Audi“ ir „Mitsubishi“ – apgadinti itin stipriai. Automobiliai susidūrė antroje eismo juostoje. Žmonės per šį incidentą nenukentėjo. Visi vairuotojai buvo blaivūs.
Siekiant išvengti kitų eismo incidentų iškviesta policija liko budėti su įjungtais žiburėliais. Nors tikslios avarijos priežastys lieka neaiškios, liudininkų teigimu, ji galėjo nutikti dėl antroje juostoje stovėjusio sugedusio automobilio, kurio galimai nepastebėjo į kalną važiavę vairuotojai.
Pablogėjus orams, Vilniaus kelių policijos pareigūnai prašo vairuotojų ir kitų eismo dalyvių atsargumo – vien tik nuo praeitos savaitės antradienio 18 valandos iki trečiadienio ryto 6 valandos sostinėje užregistruoti 39 eismo įvykiai.
Policijos atstovų teigimu, esant slidiems keliams, blogam matomumui, taip pat neapšviestuose kelio ruožuose vairuotojas turi tinkamai atsižvelgti į savo vairavimo įgūdžius bei patirtį.
„Paprastai, dėl nedėkingų orų pasikeitus eismo sąlygoms pagrindinėmis įvykių priežastimis tampa netinkamai pasirinktas važiavimo greitis ir saugaus atstumo nepaisymas, – teigė pareigūnai.
Policija primena, jog pasirenkant važiavimo greitį, vairuotojas turi atsižvelgti į važiavimo sąlygas, tarp jų – į vietovės reljefą, kelio ir transporto priemonės būklę ir krovinį, oro sąlygas, taip pat eismo intensyvumą. Pastebėjus kliūtį mažesnis greitis sumažina stabdymo kelią, tad taip pat sumažėja ir susidūrimo tikimybė.
Tuo tarpu kelių eismo taisyklėse primenama laikytis saugaus atstumo, padėsiančio neatsitrenkti į staigiai stabdomą priešais važiuojančią transporto priemonę. Šis atstumas turėtų būti ne mažesnis nei pusė važiavimo greičio metrais.