Anot K. Švedo, pirmiausiai reikia pamąstyti, ko norime ir rinktis automobilį pagal savo interesus. ,,Iš tikrųjų, kiek žmonių, tiek nuomonių, bet automatinių pavarų dėžių minusas, kad remontas brangesnis, dažniau genda nei mechaninės, tačiau toks automobilis yra saugesnis, mažiau blaško vairuojant, nereikia dėmesio pavarų perjungimui, privalumas ir spūstyse’’, - vardija K. Švedas.
Kodėl dažniau genda
Dažnesni gedimai, anot jo, tokiuose mechanizmuose pasitaiko dėl to, jog automatinių pavarų dėžių sudėtingesnė sandara, daugiau detalių, o kuo daugiau mazgų, tuo didesnė ir gedimų tikimybė.
Be to, sugedus naujiems automobiliams su automatinėmis pavarų dėžėmis, neįsijungia laisva pavara, nėra galimybės pajudinti jį iš vietos. ,,Negalima pastumti nė metro, nėra avarinio išjungimo, nebent labai sudėtingai iš apačios, bet lauko sąlygoms - neįmanoma. Pavyzdžiui, jei pasibaigtų degalai, viskas, nepajudinsi’’ – sako K. Švedas.
Automobilis pagal poreikius
K. Švedo teigimu, žmogus pagal savo būdą, vairavimą renkasi ir automobilį. Pats automobilizmo žinovas labiau mėgsta mechaninę pavarų dėžę. ,,Man tai patinka perjunginėjimas pavarų, bet manau, ateitis yra automatinės pavarų dėžės, nes kuo toliau, tuo daugiau jų perkama ir gaminama’’, - sako jis.
Paprasta susižavėti automatine pavarų dėže
Jis pasakoja, jog automatinių pavarų dėžių kokybė sparčiai žengia į priekį ir kuro sąnaudos jau nebe ryškiai didesnės. K. Švedas pastebi, jog retai pavairavęs automobilį su automatine pavarų dėže, vairuotojas nori grįžti prie mechaninės.
Dažniausiai renkasi moterys
Paklaustas, kokie žmonės dažniausiai renkasi automatines pavarų dėžes, K. Švedas teigia, jog moterys arba jaunuoliai. Vyresnė karta įpratusi prie mechaninių pavarų dėžių, rankinio perjunginėjimo.
Anot specialisto, ekstremalioje situacijoje saugesnė yra automatinė pavarų dėžė, nes nereikia nieko perjungti, sankabos spausti, o tik stabdyti, tačiau rasti tinkamą atsakymą, koks automobilis geresnis, kiekvienas privalo sau asmeniškai.