Vėlai miegoti einantiems ir griežto paros režimo nesilaikantiems vaikams toks gyvenimo būdas žalingas – jis neigiamai veikia protinę veiklą.
Mažyliams, kurių tėvai neversdavo griežtai laikytis paros režimo ir leisdavo eiti miegoti vėliau nei 9 valandą vakaro, prasčiau sekėsi skaityti ir spręsti matematinius uždavinius.
Miego trūkumas gali sutrikdyti natūralų organizmo ritmą ir apsunkinti naujos informacijos įsisavinimo procesus smegenyse.
Mokslininkai rinko duomenis vaikus, kai jiems buvo treji, penkeri ir septyneri metai. Norėta išsiaiškinti, kaip miego kokybė susijusi su mokymosi procesu, koks miego įpročių vaidmuo.
Chaotiškas paros ritmas būdingiausias trimečiams: net kas penktas tokio amžiaus vaikas miegoti kiekvieną dieną eina skirtingu metu.
Septynerių metų amžiaus grupėje daugiau nei pusė vaikų miegoti eina laikotarpiu tarp pusės aštuntos ir pusės devintos vakaro.
Vaikai, kurie niekada nesilaikė reguliaraus paros grafiko, prasčiau mokosi: jiems blogiau sekasi skaitymas, matematika, jie prasčiau orientuojasi erdvėje. Miego ritmo nebuvimas didesnę žalą ankstyvoje vaikystėje daro mergaitėms.