• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Vokiečių psichologai perspėja, kad nuolat šypsotis su ir be priežasties yra pavojinga sveikatai, o rizikos grupei pagal šį faktorių priskiriami skrydžių palydovai, pardavėjai ir kiti darbuotojai, kurie nuolat bendrauja su klientais. Šie žmonės privalo elgtis mandagiai ir draugiškai net su piktai nusiteikusiais klientais, o ilgainiui toks darbo pobūdis gali sukelti stresą bei depresiją.

REKLAMA
REKLAMA

Kaip pasakoja Wolfgango Goethe universiteto profesorius Dieteris Zapfas, būtinybė nuolat šypsotis klientams gali sukelti neigiamų pasekmių sveikatai. Žmogaus organizmas šią veiklą traktuoja kaip prievartinį veiksmą, o tai sukelia depresiją, aukštesnį kraujospūdį ir dažnesnį širdies ritmą. Tiems darbuotojams, kurie nuolat turi šypsotis, profesorius D. Zapfas primygtinai siūlo šiek tiek laiko skirti poilsiui, kad darbuotojas galėtų atsipalaiduoti ir trumpai pasėdėti neišsiviepęs nuo ausies iki ausies.

Beje, ši problema vokiečiams nėra tokia aktuali kaip amerikiečiams. Aptarnaujančio personalo šiurkštumas yra tapęs vokiečių paslaugų kultūros dalimi, o 2006 m., kai Vokietijoje buvo rengiamas Pasaulio futbolo čempionatas, ši problema buvo aptarinėjama aukščiausiu lygmeniu – vyriausybės sprendimu, visoje šalyje vyko masinė propagandos kampanija, kurios metu vokiečiai buvo skatinami su užsieniečiais elgtis draugiškiau.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų