Jau 110 metų iš Alpių karvių pieno gaminamas šokoladas „Milka“ garsėja ne tik ypatingu skonio švelnumu. Šiandien violetinė karvutė įkvepia kiekvieną iš mūsų išdrįsti būti švelniu su artimiausiais žmonėmis. Švelnumu dalinantis su kitais, galima užkirsti kelią pasaulyje vis labiau įsigalinčiam susvetimėjimui ir išmokti džiaugtis paprastais dalykais.
Dėl visuomeninio statuso – pamirštas švelnumas
XXI a. – žiauraus išlikimo laikas. Pastaruoju metu psichologai vis dažniau pabrėžia, kad kovodami už karjeros ar kūrybinę sėkmę, darbo vietą ar pripažinimą visuomenėje, tampame atšiaurūs, abejingi, bijantys atsiverti. Kokia to pasekmė? Skursta asmeniniai santykiai. Žmogus – ne robotas. Todėl baisiausia, jei jis užsisuka kasdienybės rate, pamiršdamas iš esmės svarbiausią dalyką – ryšį su kitais. O ypač – artimiausiais žmonėmis. Juk visapusiška asmenybės savirealizacija įmanoma tik tuomet, kai patenkinamas mūsų švelnumo, artumos ir meilės poreikis. O šiandieninė situacija, kai visas dėmesys nukreipiamas į „kovą už būvį“, veda tik į susvetimėjimą. Tačiau ar mumyse dar yra švelnumo? Ir jei taip – kas jam trukdo atsiskleisti?
Šokoladas „Milka“ – už švelnumą
Nepaisant to, kad laikmetis reikalauja savikontrolės ir racionalumo, mums reikia švelnumo, galinčio atsirasti iš paprastų dalykų, pavyzdžiui, skanaujant šokolado „Milka“ plytelę.
Šiandien „Milka“ nėra vien žavus vaizdelis iš televizijos ekrano, kuriame violetinė karvutė kviečia mėgautis švelniuoju Alpių pieno ir kakavos deriniu. „Milka“ ragina dalintis švelnumu su artimiausiais žmonėmis, taip sukylant prieš rimtą visuomenės problemą – dėmesio vienas kitam stoką. Šis šokoladas siekia pažadinti jautriąją mūsų prigimties pusę ir suteikia drąsos parodyti tą švelnumą kitiems. „Išdrįsk būti švelniu“ – šiandien tai yra švelniojo pieninio šokolado „Milka“ pozicija ir kvietimas kiekvienam.
Kasdienė įtampa – švelnumo priešas
2011 metais „Milka“ atliktas švelnumo tyrimas rodo, kad kasdienė įtampa yra pagrindinė priežastis, dėl kurios dauguma europiečių nėra tokie švelnūs, kokie galėtų būti su artimiausiais žmonėmis – draugais, kolegomis, šeima. Net 39 proc., arba 2 iš 5, europiečių teigia kartais juntą per didelę įtampą, kad parodytų savo švelnumą kitiems.
Minėtasis tyrimas pateikia ir kitų staigmenų. Pagal plačiai įsivyravusius stereotipus švelniausios Europos valstybės titulą, turbūt, atiduotume italams ar prancūzams. Deja, švelniausiųjų sąrašo trejetuke – vengrai, turkai ir portugalai. Itin švelniais italai laikomi įsitaiso aštuntoje, o prancūzai – net penkioliktoje sąrašo vietoje.
Šokoladas „Milka“