Leidybos specialistų manymu, maždaug po kokių dešimties metų erotiniai ir pornografiniai žurnalai visiškai išnyks iš parduotuvių ir kioskų, rašo „The Australia Telegraph“.
Priežastis labai paprasta: kam pirkti žurnalą, jei intymių nuotraukų ir video galima laisvai ir nemokamai iki soties prisižiūrėti internete.
Vienintelis, kas gali „peršokti“ pornografijos produkciją internete, tai erotinio pobūdžio ir video pardavimas mobiliesiems telefonams.
Todėl, kad žmonės vis daugiau pinigų išleidžia mobiliajam ryšiui. Net dešimtmečiais klestėjusiems visame pasaulyje garsiems žurnalams vyrams „Playboy“, „Penthouse“, dabar - vienas sunkiausių metų.
Šiomis dienomis paaiškėjo, kad „Playboy“ savininkas Hugh Hefneris parduoda savo mediakompaniją „Playboy Enterprises“.
Per pastaruosius pora metų jis patyrė milžiniškų nuostolių, todėl buvo priverstas sumažinti tiražą nuo 2,6 mln. iki 1,5 mln. egzempliorių.
Tiesa, dabar minėtas leidinys „persikvalifikavo“ į veiklą internete. O štai „Penthouse“, kuris gerokai atviresnis už „Playboy“, vien tik Australijoje tiražas per pora metų nukrito du kartus: iki 26 tūkst. egzempliorių.
Leidinių „The Picture“ ir „Penthouse“ buvęs vyriausiasis redaktorius Bladas Bocksellas sako, kad visa tai, kas dabar vyksta – dėsninga. „Visi vienu balsu šaukia, kad žurnalai „miršta“, tačiau nėra nei vieno genijaus, kuris galėtų išgelbėti juos nuo pražūties. Jei pardavimai ir toliau taip mažės, netruks ateiti laikas, kai žurnalai taps nerentabilūs.“
Pranešama, kad kasmet erotinio ir pornografinio pobūdžio žurnalų parduodama tik dešimt procentų nuo viso tiražo. Įdomu, o ką galvoja tie, kurie ne taip atvirai rašo apie seksą ir daugiau kalba apie kitas vyrus dominančias temas? Pavyzdžiui, žurnalai vyrams FHM, GQ - vis dar pelningi ir yra vieni populiariausi pasaulyje.