Prancūzijos superautomobilių gamintojas „Bugatti“ oficialiai paskelbė, kad Ženevos automobilių parodoje pristatys roudsterį „Veyron 16.4 Grand Sport Vitesse“. Išskirtinį žiniasklaidos ir automobiliams neabejingos publikos dėmesį šiam modeliui garantuoja faktas, kad tai yra galingiausias visų laikų serijinės gamybos kabrioletas.
Tiems, kad įdomu, kokie gi skaičiai techninių duomenų lentelėje leidžia įvardinti šį modelį kaip galingiausią visų laikų atvirą sportinį automobilį, galime įvardinti – tai 1200 AG ir 1500 Nm. Lyginant su likusiais „Veyron“ gamos modeliais galia padidėjo maždaug 200 AG, o sukimo momentas – 250 Nm arba tiek, kiek išvysto vidutinio „karšto“ hečbeko motoras.
„Veyron 16.4 Grand Sport Vitesse“ (nuotr. Gamintojo)
Niekas nesako, kad „Veyron Super Sport“ yra nepakankamai galingas automobilis, tačiau vietos inžineriniams eksperimentams „Buggati“ konstruktoriai turėjo tikrai daug. Kaip skelbiama kompanijos pranešimuose, viskas, ką jie padarė tam, kad pasiektų tokią galią, tai padidino turbokompresorius ir tarpinius oro aušintuvus. Pakaba taip pat buvo modifikuota tam, kad susitvarkytų su išaugusia galia.
„Super Sport“ modelio sėkmė įtikino mus padidinti „Bugatti“ roudsterio galią. Mūsų inžinieriai dar kartą įtemptai padirbėjo ir įrodė, kad mūsų kompanija nuolatos geba praplėsti techninių galimybių ribas“, ‒ tvirtina „Buggati“ vadovas Wolfgangas Durheimeris.
Automobilio dinamikos skaičiai kol kas neskelbiami, tačiau jei jie smarkiai nesiskirs nuo „Super Sport“ kupė, nuo 0 iki 100 km/h kabrioletas turėtų įsibėgėti per 2,5 sekundės. Kaina bus nemažiau įspūdinga už automobilio techninius duomenis ir mūsų prognozėmis sieks maždaug 8 mln. litų.
Daugiau informacijos apie roudsterį pateiksime kovo pradžioje, po to kai jis debiutuos Ženevos automobilių parodoje.