Ženevoje „Toyota“ pristatė kompaktišką ir itin lengvą koncepcinį hibridinį automobilį „FT-Bh“. Japonai užsimena, kad šis konceptas evoliucionuos ir taps serijiniu kompanijos automobiliu – pasak „Toyota“ žmonių, tai bus „B“ segmento automobilis, kurio CO2 emisija bus perpus mažesnė, nei analogiškų konkurentų automobilių. Įdomiausia tai, kad kuriant šį konceptą „Toyota“ inžinieriai sąmoningai vengė naudoti brangias ir sunkiai serijinės gamybos automobiliams pritaikomas technologijas.
Toyota“ pristatė kompaktišką ir itin lengvą koncepcinį hibridinį automobilį „FT-Bh“. (nuotr. Gamintojo)
Kurdami kompanijų netolimos ateities vystymosi gaires iliustruojančius automobilius gamintojai dažniausiai stengiasi juose panaudoti visą sukauptą inžinerinį potencialą, brangias medžiagas ir serijinėje gamyboje sunkiai pritaikomas technologijas. Tačiau „Toyota“ konstruktoriai specialiai stengėsi elgtis atvirkščiai – pvz., itin lengvo automobilio konstrukcijoje nėra anglies pluošto detalių.
Toyota“ pristatė kompaktišką ir itin lengvą koncepcinį hibridinį automobilį „FT-Bh“. (nuotr. Gamintojo)
„FT-Bh“ svoris siekia tik 786 kilogramus, o automobilio aerodinaminio pasipriešinimo koeficientas tėra 0,235. Priekinius automobilio ratus suka hibridinė jėgainė, kurią Atkinsono ciklu dirbantis litrinis dviejų cilindrų motoras, elektros variklis ir ličio-jonų baterijų blokas. Japonai tikina, kad vidutinės šio koncepcinio automobilio kuro sąnaudos siekia tik 2,1 litro 100 kilometrų kelio.
Toyota“ pristatė kompaktišką ir itin lengvą koncepcinį hibridinį automobilį „FT-Bh“. (nuotr. Gamintojo)