„Volvo“ paskelbė savo planus siekti naujo sunkvežimių su hibridine pavara greičio rekordo. Geriausias rezultatas šiuo metu priklauso paties švedams, o pagerinti jį kompanija bandys su nauju „Mean Green“ (liet. - piktas žalias) lenktyniniu sunkvežimiu. Balandžio 27 d. Wendoverio aerouoste, JAV patyręs vairuotojas Boije Overbrinkas bandys viršyti 260 km/h greitį.
Siekiant pagerinti greičio rekordą sunkvežimyje sumontuotas gerokai modifikuotas „Volvo“ D16 variklis, atnaujinta „I-Shift“ pavarų dėžė ir elektros motoras, išvystantis maksimalią 200 AG galią ir 1200 Nm sukimo momentą. Bendra tokios hibridinės pavaros galia siekia 2100 AG, o sukimo momentas – maždaug 6779 Nm.
Kaip pažymėjo „Volvo Trucks“ rinkodaros ir pardavimų vadovas Šiaurės Amerikos regione, „Mean Green“ yra puikus techninių „Volvo“ galimybių pavyzdys, taip pat demonstracija to, kad kompanija koncentruojasi į ekologiškas technologijas. „Mūsų inžinieriai sukūrė greičiausią pasaulyje hibridinį sunkvežimį naudodami tą pačią pavaros sistemą, kuri montuojama į šimtus „Volvo“ autobusų visame pasaulyje, taip pat ir Londono gatvėmis važinėjančiuose dviaukščiuose modeliuose“, ‒ pasitikėjimo nestokojo kompanijos atstovas.