Bavarai neiškentė ir dar nesulaukę Ženevos automobilių parodos atidarymo pasidalino oficialia informacija apie naujuosius „BMW M6“.
Stilistinių pakeitimų nedaug, ir jie tipiniai automobiliams su „M“ raidele ant bagažinės dangčio. „M6“ atskirti galima iš agresyvaus bamperio, platesnių ratų arkų, šiek tiek kitokių slenksčių, dvigubų išmetimo vamzdžių ir gana kuklaus difuzoriaus gale. „M“ versija gavo stogą iš anglies pluošto, variklio ir bagažinės dangčiai pagaminti iš aliuminio. Yra pakitimų ir automobilių viduje – visų pirma šių automobilių pirkėjai įvertins naujus krėslus su padėčių atminties sistema ir aktyviais, nuo stuburo traumų avarijų atvejais papildomai saugančiais pogalviais. Be to salone atsiras dekoracijos iš anglies pluošto ir solidi „Bang & Olufsen" garso sistema.
Vokiečiai pasidalino informacija apie naują „BMW M6“. (nuotr. Gamintojo)
Žinoma, muzika yra gerai, tačiau tokio tipo automobiliuose kaip muzika skamba ir motorai. „M6“ šeimynoje bus montuojamas 4,4 litro darbo tūrio turbininis V8, kurio galia sieks 560 a.g., o sukimo momentas – 680 Nm. Sukimo momentas ratams bus perduodamas per 7 pavarų robotizuotą „Drivelogic“ pavarų dėžę. Iki šimto kilometrų per valandą kupe įsibėgės per 4,2 sek., o kabrioletas – per 4,3 sek. Maksimalus automobilių greitis bus apribotas ties 250 kilometrų per valandą riba, tačiau bus galima užsisakyti ir automobilio versiją, kuri galės įsibėgėti iki 305 kilometrų per valandą greičio.
Vokiečiai pasidalino informacija apie naują „BMW M6“. (nuotr. Gamintojo)
Be viso to „M6“ stebins stebėtinai mažu tokio rango automobiliams apetitu kurui – „BMW“ variklio galią padidino 10 proc., tuo tarpu kuro sąnaudas sumažino 30 proc. Bavarai teigia, kad kupe „M6“ vidutinės kuro sąnaudos sieks tik 9,9 litro šimtui kilometrų kelio.
Kupe ir kabrioletas „BMW M6“ oficialiai debiutuos kovo pradžioje, Ženevos automobilių parodoje. Pardavėjų salonuose šie automobiliai atsiras jau šią vasarą.
Vokiečiai pasidalino informacija apie naują „BMW M6“. (nuotr. Gamintojo)