Triskart olimpinis čempionas ir daugkartinis pasaulio rekordininkas Usainas Boltas 100 metrų gali nubėgti per 9,58 sekundės. Jis taip pat aptiko, kad vairuodamas „Nissan GT-R“ iki 100 km/h gali pagreitėti per 2,8 sekundės. Taigi olimpinis čempionas ir greičiausias pasaulyje žmogus įsigijo „GT-R“. Dabar, kai Usainas Boltas nebėga, jis vis tiek gali greitai judėti. Iš tiesų greitai.
„Nissan“ pradėjo įgyvendinti savo pirmąją iki šiol pasaulinę prekės ženklo reklaminę kampaniją, įskaitant oro uostuose besipuikuojančius reklaminius skydus su Bolto ir jo „Nissan GT-R“ atvaizdu. Ši kampanija, pavadinta „What If_“, reklamuoja gerai žinomus „Nissan“ produktus ir technologijas, reprezentuojančias patrauklias „Nissan" naujoves.
Usainas Boltas ir „Nissan GT-R“ (nuotr. Gamintojo)
Partnerystė tarp Usaino Bolto ir „Nissan“ užsimezgė gana natūraliai, kai jis 2009 m. tapo „Nissan GT-R“ savininku.
„Aš naršiau po internetą ir užtikau „Nissan GT-R". Jie (automobilių tema rašantys žiniasklaidos atstovai) sakė, kad tai geriausias iki šiol pagamintas automobilis, skirtas šiuolaikiniam gyvenimui", ‒ pasakojo Boltas.
„Nissan GT-R“ - nuostabus automobilis, tobulai man tinkantis. Man jame viskas patinka. Jį vairuodamas aš patiriu malonumą, jaučiuosi visiškai saugus. Ir man tai svarbiausia."
„Nissan" tikisi, jog „What If_“ kampanija bus sėkmingai įgyvendinta. Bendrovė paskelbė, jog Boltas tapo jos pasaulinės reklaminės kampanijos veidu. Pirmoji reklama su Boltu ir „Nissan GT-R“ pasirodys birželio 1 d. pagrindiniuose pasaulio oro uostuose.