Kuomet ieškosite gero sandėrio automobiliui įsigyti, kitą kartą leiskite kalbėti savo žmonai. Remiantis naujo tyrimo duomenimis, moterys, kurios flirtuoja besiderėdamos dėl nuolaidos, gali gauti ženklią nuolaidą, skelbia Dailymail.co.uk. Tiesa, toks planas veikia tik tuomet, kai pardavėjas yra vyras.
Didžiosios Britanijos ir JAV mokslininkai atliko seriją eksperimentų, kuriuose buvo nagrinėjami moteriško žavesio privalumai ir trūkumai. Pats flirtavimas tyrimo metu buvo įvardintas kaip šilto ir draugiško bei tuo pačiu metu žaismingo ir seksualaus bendravimo derinys be viso kito dar ir meilikaujant.
Vieno eksperimento metu maždaug 100 vyrų ir moterų buvo liepta įsivaizduoti, kad jie pardavinėja 750 svarų (3,3 tūkst. litų) vertės automobilį. Tuomet jiems buvo duoti potencialios pirkėjos moters aprašymai. Pusė eksperimento dalyvių gavo apibūdinimą moters, kuri derybų metu flirtuoja. Kalbėdama su pardavėju ji naudoja tokius „triukus“ kaip žmogaus apžiūrėjimas nuo galvos iki kojų, palinkimas į priekį ir prisilietimas ranka, meilikavimas ir galiausiai netgi mirktelėjimas klausiant apie galutinę kainą.
Kitiems eksperimento dalyviams teko skaityti gerokai solidesnio sandorio aprašymą. Gauti rezultatai parodė, kad flirtuojančioms pirkėjoms buvo siūloma geresnė kaina, tačiau taip elgtis buvo linkę tik pardavėjai vyrai. Vidutiniškai, moterys, kurios buvo aprašytos kaip žaismingos ir drąsios, automobilius būtų įsigiję beveik 20 proc. pigiau nei tos, kurios pagal apibūdinimus viską būtų atlikę gražiai ir tvarkingai, rašoma asmenybės ir socialinės psichologijos biuletenio ataskaitoje.
Tiesa, yra ir kita šio tyrimo rezultatų dalis, kurioje skelbiama, kad nors flirtavimas ir draugiškumas gali padėti moterims derybose „nuginkluoti“ vyrus, jei jos bus pernelyg draugiškos tokia strategija gali turėti priešingą nei pageidaujama poveikį. Kuomet pardavėjos buvo moterys, jas flirtavimas erzino ir sandėriai daugeliu atvejų buvo daug prastesni pirkėjoms.