Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Kaip gražiai skamba... Net patikėčiau, jei netektų važinėti kai kuriais "sutvarkytais" ar dar nereikalaujančiais tvarkymo keliais...
Kai kur iš tiesų keliai sutvarkomi gerai - čia jau priklauso kokia firma tuo užsiima. Tiksliau sakant kiek teko važinėt jau sutvarkytais keliais, tai buvo ne "Panevėžio kelių" darbai. "Šiaulių Plentas" kiek teko patirti, tvarko gerai. Bet va "Panevėžio keliai"... Na geriau jau jų iš vis nebūtų. Nes tik pinigus išplaus, kažkur išgarins o kelius taip "suremontuos", kad gėda svečiui parodyt. Ypač iš Vakarų Europos - važiuoji, mašina virpa, kraiposi, o prieš akis didžiulis plakatas - "Kuriame Lietuvos ateitį"... Gėda žmogui pasakyt, kad gi čia ne vaikai tą kelią "tvarkė" su žaisliniais kastuvėliais ir sunkvežimukais, o atrodo rimti dėdės su pasak jų "modernia" technika...Na jei tokia ateitis, tai geriau jau nekurkit, o atiduokit Afrikai tas lėšas, kurias kažkur sunaudoja, bet tik ne keliams...Ypač ne "Panevėžio keliams". Nes kiek jie tuos kelius "betaiso", bet gaunasi tik blogiau. Pvz. - yra toks miestelis Šiaurės Rytų Lietuvoje - Obeliai. Ir eina pro jį kelias link Panevėžio, pro Rokiškį. Prieš gal 10 metų "pataisė" atkarpą nuo Rokiškio link Obelių gal dešimt, gal daugiau kilometrų. Džiaugsmas važiuojant pataisyta atkarpa tęsėsi gal du metus. O vėliau ir jau gal 8 metus važiuojant ta atkarpa mašiną svaido lyg važiuotum slidžiu keliu, nors lauke +10 ir daugiau. Kas ten važiavo, manau atkreipė dėmesį į tai, kad mašina elgiasi ten taip, lyg padangos būtų blogai subalansuotos, vairo mechanizmas išklibęs ir bendrai neaišku kas su mašina darosi. O štai privažiavus dar gal sovietų laikais tvarkytą atkarpą, nors ir krato labiau, bet mašinos nebesvaido. Priežastis to svaidymo paprasta - sunkiai akimis matomos provėžės, kurias mina sunkvežimiai. Apie tai vienas pažįstamas didelis Kelių direkcijos šulas pasakė - "sunkvežimiai perkrauti, todėl išgadino". O kaip tie "perkrauti" sunkvežimiai nesugadina kelių Žemaitijoje, kur "Panevėžio keliai" nagų nekišo? Arba kaip tie patys sunkvežimiai nesugadina kelių Vokietijoje?
Antras pavyzdys - kelias tarp Utenos ir Zarasų. Nuo Utenos link Zarasų, beveik iki miestelio Radeikiai prieš trejetą-ketvertą metų tvarkė kelią. Apie tai kad po tvarkymo mašina purtosi kaip guzuotais ratais, tyliu - tam pačiam šului pasakiau apie tai, tai pasišaipė - "tavo padangos kreivos", nors jos buvo prieš savaitę nupirktos naujos...
Iki Radeikių, suprantama, gal pusei kilometro, gal mažiau, lėšų neužteko...
Prieš pora metų nuo Utenos link Kupiškio "tvarkė" kelio atkarpą link Svėdasų. "Sutvarkė" taip, kad purtosi mašina. Ir remontą baigė ten, kur labiausiai išgadintas kelias... Ta prasme perkrėtė asfaltą ten, kur buvo palygint tvarkinga, o ten, kur atkarpa blogiausia, paliko. Tik prikabinėjo ženklų - 70, duobėta, avaringas ruožas...
Šiais metais vėl atėjo eilė kelio Kaunas - Zarasai tvarkymui. Ir tvarkys ne ten, kur kelias baisiausiai išgadintas (nuo Daugailių miestelio pabaigos link Zarasų gal 8 - 10 km atkarpa taip provėžėta, kad akimis matosi, o po lietaus telkšo balos), o tvarkys nuo Zarasų link Degučių - kur kelio atkarpa palygint su visu keliu - viena iš tvarkingiausių... Ir vėl dirbs "Panevėžio keliai"... Na čia tik keli pavyzdžiai, kiekvienas iš mūsų, jei tik nelaksto valdiškomis mašinomis, o važinėja savais aparatais, gali papasakot ne vieną ir ne dvi istorijas su pavyzdžiais.
REKLAMA
REKLAMA

Skaitomiausios naujienos




Į viršų