Šiais laikais netgi „Ferrari“ atstovai nevengia kalbėti apie skirtingiems klientų tipams orientuotus skirtingus automobilius, tačiau kuomet kalbame apie šios legendinės italų markės didžiuosius GT tipo automobilius laisvės improvizacijai yra labai mažai. Visiškai naujo modelio „F12 Berlinetta“ modelio pristatymas yra neeilinis įvykis ir jei pavadinimas tradiciškai neskamba itin įspūdingai, likusi automobilio dalis tikrai verta dėmesio.
„Ferrari F12 Berlinetta“ (nuotr. Gamintojo)
Kaip ir jo pirmtako „599 GTB Fiorino“, taip ir F12 pirkėjus labiausiai viliojančia dalimi išliks įspūdingas priekyje sumontuotas V12 tipo variklis. Pirmą kartą FF kupė modelyje įrengto variklio perdaryta versija turi tokį patį 6262 kubinių centimetrų darbinį tūrį ir 65 laipsnių kampo cilindrų eilių išdėstymą, tačiau galia padidėjo maždaug 80 AG ir dabar siekia 740 AG, maksimalus sukimo momentas – 690 Nm. Trumpai tariant, F12 yra galingiausias visų laikų „Ferrari“ modelis, skirtas keliams. Svoris taip pat svarbus faktorius kalbant apie automobilio dinamiką, o kadangi naujasis modelis sveria 1525 kg galima numanyti, kad ji išties įspūdinga.
„Ferrari F12 Berlinetta“ (nuotr. Gamintojo)
Nuo 0 iki 100 km/h naujasis „Ferrari“ modelis įsibėgėja per 3,1 sekundės, nuo 0 iki 200 km/h – per 8,5 sekundės, o maksimalus greitis viršija 340 km/h. Kad automobilis yra neįtikėtinai greitas patvirtina ir faktas, kad „Fiorano“ lenktynių trasos, kuriose italai testuoja automobilius, ratą jis įveikė per 1 minutę ir 23 sekundes, o tai yra greičiau netgi už „Enzo“ superautomobilį.
„Ferrari F12 Berlinetta“ (nuotr. Gamintojo)
Automobilio griaučiai – visiškai naujas iš aliuminio lydinio lydinio pagamintas erdvinis rėmas. Pats rėmas taip pat neeilinis, kadangi jame panaudota 12 skirtingų proporcijų lengvųjų metalų lydinių tam, kad būtų sumažintas svoris, tačiau tuo pat metu 20 proc. padidėtų kėbulo standumas. Nepaisant priekyje sumontuoto sunkaus V12 tipo variklio F12 svorio paskirstymas beveik optimalus ir sudaro 46/54 dalis atitinkamai priekinei ir galinei ašims. Siekiant kuo žemiau nuleisti automobilio svorio centrą, variklis, kabina ir sėdynės jos viduje buvo sumontuotos 25 mm žemiau.
Naujas galinės pakabos išdėstymas ir perdaryta varančioji ašis leido sumažinti galinės kėbulo dalies apimtis. Automobilis yra mažesnis ir atrodo tvirčiau nei 599, kuris daugelio žurnalistų buvo įvertinamas kaip pernelyg didelis tam, kad išvažiavus iš miesto juo būtų galima atsipalaidavus pralėkti siaurais keliukais.
„Ferrari F12 Berlinetta“ (nuotr. Gamintojo)
Nepaisant vis griežtėjančių ekologijos reikalavimų „Ferrari“ vadovas Amedeo Felisa išlieka nepalenkiamas, kai kalbama apie V12 tipo variklių naudojimą, todėl italai artimiausiu metu pereiti prie mažesnio darbo tūrio turbokmpresorinių variklių neketina. Šiek tiek gali padėti tai, kad nors F12 yra gerokai galingesnis už savo pirmtaką, jis taip pat tapo ekonomiškesnis ir mažiau teršiantis aplinką. „Ferrari“ teigimu, degalų sąnaudos sumažėjo 30 proc., o anglies dvideginio emisija dabar siekia 350 g/km. Įdomu, kad svarbiausios tai pasiekti leidusios priemonės yra iš F1 bolidų į serijinės gamybos automobilį perkeltos technologijos, kurios leido pasiekti neeilinę aerodinamiką.
Automobilis aprūpintas naujos kartos „Ferrari“ keramikiniais stabdžiais ir magnetinėmis dalelėmis valdomais amortizatoriais ir turi visiškai integruotą važiuoklę išmačiai valdančią elektronikos sistemą, kuri rūpinasi elektroninio diferencialo, sukibimo ir traukos kontrolių bei stabdžių anti-blokavimo sistemos darbu. F12 interjeras buvo modernizuotas ir labai primena likusių naujų markės modelių stilių.