Yra dvi naujienos Europos automobilininkams, kurie laukia šio žemyno rinkoje pasirodant sportiško klasikinės komponuotės japonų kupe „Toyota GT86“. Viena iš šių naujienų yra gera, o kita – ne itin.
Geroji naujiena yra ta, kad jau šį pavasarį bus galima įsigyti dar vieną sportišką klasikinės komponuotės automobilį – japonai prekiauti šiais automobiliais pradės balandžio šeštą dieną. Tuo tarpu blogesnė žinia ta, kad Europoje „GT86“ kainuos net 10 tūkst. eurų brangiau nei Japonijoje. Bazinės komplektacijos „GT86" kainos prasidės nuo 1,99 milijono jenų, t.y. 19,9 tūkst. eurų. Tuo tarpu Europos rinkai skirti automobiliai kainuos nuo 30 tūkst. eurų. „Toyota“ atstovai teigia, kad toks kainų skirtumas bus dėl gerokai turtingesnės Europai skirtų automobilių komplektacijos.
„Toyota GT86“. (nuotr. Gamintojo)
„Toyota GT86“ yra bendras „Toyota“ ir „Subaru“ konstruktorių darbo vaisius. Automobilio ratus suka 2 litrų darbo tūrio „Subaru“ meistrų sukurtas opozicinis keturių cilindrų motoras, kurio galia siekia 200 a.g. Jo sukimo momentas perduodamas galinės ašies ratams per 6 pavarų mechaninę dėžę. Tiesa, yra galimybė užsisakyti ir „automatą“.
„Toyota GT86“ bus pirmas sportiškas kompanijos modelis parduodamas Europoje po šešių metų pertraukos, kai 2006 metais buvo nutraukta „Celica“ gamyba.
„Toyota GT86“. (nuotr. Gamintojo)