Ketvirtąjį šių metų ketvirtį „Audi AG“ bendrovė pradėjo dviženkliu pardavimų augimu: spalį pasaulyje parduota 123600 automobilių arba net 13,9 proc. daugiau, nei pernai tuo pačiu laikotarpiu.
Nuo metų pradžios pasaulyje „Audi“ jau pardavė 1221150 automobilių, t.y., 12,9 proc. daugiau, nei pernai.
Spalį Europoje fiksuotas 4,2 proc., o JAV – 14,5 proc. augimas. Tačiau didžiausias plėtros rezultatas pasiektas Kinijoje, kur šuolis įprasmintas net 29,5 proc. augimu.
Kukliausi augimo rodikliai Europoje, tačiau ir jie džiugina bei teikia optimizmo, nes būtent šį regioną vis dar stipriai krečia automobilių rinkas ypač alinanti ekonomikos recesija.
„Šiame kontekste Kinijos rinka išlieka pagrindiniu „Audi“ pardavimų augimo „garvežiu“, nes pernykštis visų metų rekordas Kinijoje viršytas jau spalį, - kalbėjo „Audi“ pardavimų vadovas Lucas de Meo. – Tad jau dabar aišku, jog 2012–ųjų bendri pardavimai Kinijoje bus dar įspūdingesni nei pernykščiai. Ypač džiugina pačių prabangiausių limuzinų ir visureigių pardavimai šioje neribotas galimybes turinčioje rinkoje.“
Pažymėtina, kad rekordinius pardavimus formuoja ne importuojami, o vietinės gamybos ir vietinei rinkai skirti automobiliai. Didžiąją dalį spalio mėnesį parduotų automobilių sudarė Čengčiuno gamykloje gaminamas išimtinai Kinijos rinkai skirtas Audi A6L ir europiečiams labiau pažįstamas Q5.
Spalį džiugių žinių sulaukta ir iš Azijos–Ramiojo vandenyno regiono. Pietų Korėjoje spalio pardavimai buvo net 62,5 proc. didesni, nei praeitais metais. Birželį Indijos rinkai pristatytas „Audi Q3“ sudarė didžiąją dalį šio spalio pardavimų, kurie buvo net 76,3 proc. didesni už praeitą spalį.
JAV spalį parduota 11708 vnt. ( plius 14,5 proc.) automobilių. Tai jau 22–ras paeiliui „Audi of America“ padalinio rekordinių pardavimų mėnuo.
Amerikiečių mėgstamiausiu išlieka klasikinis „Audi A4“, nors ir aukštesnių klasių modeliai džiugino dviženkliu pardavimų augimu.
Įspūdingu pardavimų augimu (plius 37.6 proc.) spalį stebino Kanados ir visos Pietų Amerikos (plius 55,8 proc.) rinka. Vien tik Brazilijoje šį mėnesį parduota net 82,2 proc. daugiau „Audi“ atomobilių lyginant su pernykščiu spalio mėn. Čia neregėtos sėkmės sulaukė rugsėjo mėnesį pristatytas „Audi A1 Sportback“, kuris ir sudarė didžiausią dalį šių pardavimų.
Europoje „Audi“ pavyko išlaikyti stabilią augimo tendenciją, nors ekonominė situacija rinkoje išlieka įtempta: parduota 60950 vnt. automobilių (plius 4,2 proc.). Prie šio augimo svariai prisidėjo neseniai pristatytas atnaujintas „Audi Q5“.
Vokietijoje spalį parduota 23450 automobilių (plius 5,1 proc.). Per 10 šių metų mėnesių iš viso parduota 222227 automobiliai (plius 7,2 proc.). Taigi, Vokietijoje „Audi“ paklausa didesnė, nei bendrai Europos rinkoje.
Didžiojoje Britanijoje spalį parduoti 9109 automobiliai (plius 19,8 proc.). Ypač išaugo aukštesnės, nei vidutinės klasės automobilių paklausa.
Atskirose Europos rinkose spalį būta tiek dviženklių mažėjimų, tiek didėjimų: Italijoje parduota 3903 vnt., - 14,1 proc., Ispanijoje 2561 vnt., -11,8 proc., Belgijoje 2993 vnt., plius 16,6 proc., Turkijoje 1000 vnt. Plius 13.1 proc..
Didžiausiu augimu tarp Europos žemyno rinkų ir vėl pasižymėjo Rusija (2946 vnt., plius 57,1 proc.), tapusi neginčijama Rytų Europos lydere. Čia nuo sausio iki spalio mėnesio parduota 48650 „Audi“ automobilių ir fiksuotas 31,5 proc. augimas lyginant su praėjusių metų tuo pačiu laikotarpiu.
Tikimasi, kad šiais metais Rusijoje bus parduota per 50 tūkst. „Audi“ automobilių.