• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Šiandien, gegužės 4-ąją, sostinės keleivių vežėjai galėjo susipažinti su nauja iš Turkijos atvykusia transporto priemone – vidutinės klasės „Isuzu Citibus“.

REKLAMA
REKLAMA

Prieš tai autobusas apsilankė kituose šalies autobusų parkuose, savaitę važinėjo Latvijos keliais. „Jau rytoj „Isuzu Citibus“ išvyks iš Lietuvos, tačiau neatmetame galimybės, kad  ateityje galėsime pateikti autobusą išbandyti šalies vežėjams“, - sako bendrovės „Saločiai ir partneriai“ vadybininkas Algimantas Petkūnas.

REKLAMA

Transporto priemonė – 9,5 metro ilgio. Ji labai manevringa, kadangi autobuso apsisukimo spindulys – vos 6,96 metro. „Manau, kad pristatytasis autobusas tiktų važinėti ne tik 11-uoju maršrutu siauromis senamiesčio gatvelėmis, bet ir kitais maršrutais – ten, kur nėra daug keleivių“, - sako bendrovės „Vilniaus viešasis transportas“ generalinis direktorius Gintaras Nakutis.

REKLAMA
REKLAMA

„Isuzu Citibus“ (nuotr. Alvydo Tylūno)„Isuzu Citibus“ (nuotr. Alvydo Tylūno)

„Isuzu Citibus“ montuojamas  japoniškas Euro 5 reikalavimus 204 AG 4 cilindrų „Isuzu 4HK 1E5S“ variklis. Pavarų dėžė – automatinė, 6 pakopų „Allison 2100“.

Autobusas – pusiau žemagrindis, ties vidurinėmis durimis sumontuota rampa įvažiuoti neįgaliųjų vežimėliams. Ties galinėmis durimis įrengti kelių pakopų laipteliai, laipteliai sumontuoti ir salono viduryje.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Salone – moderni informacinė sistema, patogios bei išvaizdžios sėdynės. Įrengta ventiliacijos bei kondicionavimo sistemos. Originali išorinė elektroninė švieslentė – ji sumontuota kampu ne tik autobuso priekyje, bet ir šone. Tokias švieslentes savo autobusuose įrenginėja tik „Isuzu“ gamintojai, išradimas užpatentuotas.

Vairuotojo darbo vieta ergonomiška, patogiai išdėstyti mygtukai prietaisų skydelyje. Įrengta ir speciali dėtuvė daiktams susidėti.

REKLAMA

Priklausomai nuo užsakovo pageidavimų, „Isuzu Citibus“ gali būti nuo 17 iki 27 sėdimų ir nuo 40 iki 57 stovimų vietų.

Dar viena autobuso ypatybė – šiek tiek pakelta galinė kėbulo dalis. „Toks kėbulo patobulinimas – ne dizaino elementas. Praktika rodo, jog, važiuojant duobėtais keliais ar per ties pėsčiųjų perėjomis sumontuotus kalnelius, žemai nuleistas autobuso galas gali kliudyti kelio dangą, išvesdamas iš rikiuotės visą transporto priemonę“, - aiškina bendrovės „Saločiai ir partneriai“ direktorius Ruslanas Andrejevas.

REKLAMA

Pasak bendrovės „Vilniaus viešasis transportas“ technikos direktoriaus Juozo Grabio, apžiūrėtasis autobusas – kompaktiškas, šiuolaikiškas, jo dizainas - originalus. „Kadangi turėjome progos naująja transporto priemone ir pasivažinėti, galiu teigti, jog jos variklis dirba tyliai, autobusas važiuoja tolygiai“, - sako J. Grabys.  Įmonės technikos direktoriaus teigimu, daugiau apie „Isuzu Citibus“ būtų galima pasakyti transporto priemonę eksploatavus ilgesnį laiką.

Lina Jakubauskienė

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų