„Peugeot 208“ yra naujausias ir karščiausias prancūzų automobilių gamintojo produktas, per pastaruosius porą mėnesių atsilikęs tik nuo „Volkswagen Polo“ ir tapęs antru pagal populiarumą miesto hečbeku Europoje, tačiau ekonomikos nuosmukis regione daro įtaką ir šio modelio pardavimams.
Kaip „Autonews Europe“ komentavo neįvardintas „Peugeot“ atstovas, kompanija mažina modelio gamybą ir prognozuotus pardavimo skaičius dėl silpnos paklausos, tačiau konkretūs skaičiai kol kas nėra minimi.
Visgi per pastarąsias keletą dienų žiniasklaidoje pasirodė pranešimai, kuriuose tvirtinama, kad „Peugeot“ savo 208 hečbekų pardavimų tikslus 2012 m. sumažino nuo 175 iki 145 tūkst. Nacionalinės profesinių sąjungų konfederacijos atstovas naujienų portalui taip pat pasakojo, kad lapkričio mėnesį automobilių gamintojas atsisakys naktinės pamainos Poisy gamykloje, kurioje surenkami mažieji miesto modeliai.
„Rinka Europoje yra silpna, o antra šių metų pusė gali būti dar prastesnė nei buvo prognozuojama prieš keletą mėnesių. Gaila, kad automobilis prekyboje pasirodė tuo metu, kai rinka yra tokia silpna“, − naujienų portalui „Autonews Europe“ komentavo „Deutsche Bank“ analitikas Gaetanas Toulemonde.
Europos rinkoje naujasis 208 hečbekas pasirodė praėjusių metų balandį, o iki rugpjūčio pabaigos buvo parduoti 74,487 automobiliai. Remiantis „JATO Dynamics“ duomenimis, tokie įspūdingi rezultatai leido šiam modeliui tapti trečiuoju geriausiai parduodamu automobiliu regione, į priekį praleidusiu tik populiariuosius „Volkswagen Golf“ ir „Polo“.
Paryžiaus automobilių parodoje „Peugeot“ pristatė naujausią 208 gamos papildymą – 1,6 litro, 197 AG galios turbininio variklio varomą sportiškąjį GTi hečbeką.