„Superb“ kaip ir bet kuris kitas „Škoda“ gamos modelis klientus traukia labai geru kainos ir kokybės santykiu. Šiuo atveju jie gali gauti beveik tokiųs pat kaip „Audi A6“ gabaritų automobilį už „Volkswagen Passat“. Tiesa, tai yra galbūt vienintelis žavus šio modelio bruožas, tačiau galbūt situacija kiek pasikeis kompanijai pristačius 2014 m. parengtą atnaujintą versiją.
Kuomet dabartinės kartos „Superb“ pasirodė rinkoje, praėjo nemažai laiko, kol pripratome prie automobilio formos, taip pat ir prie tokių detalių kaip priekiniai automobilio žibintai. Metams bėgant šių modelių daugėjo, dabar Europos keliuose jie yra įprastas vaizdas, taigi žmonės priprato. Kosmetiniai pakeitimai palietė priekinės dalies stilių, kuris dabar atitinka naują markės „veidą“, taip pat atnaujinta buvo ir galinė dalis.
Galinė versijos su sedano kėbulu dalis gavo naujos grafikos žibintus, taip pat jie buvo pakeisti ir universalui. Išorės permainas užbaigia dvi naujos siūlomos spalvos – „metalo pilkumo“ ir „mėnulio baltumo“.
Derinant prie likusių gamos modelių buvo pertvarkytas ir erdvus modelio interjeras, kuris dabar gali būti įrengiamas net devyniais skirtingais lygiais, įskaitant ir ne vienodo stiliaus trijų arba keturių stipinų vairus. Idant būtų sukurtas stipresnis prabangos įspūdis, brangiausia komplektacija taip pat gaus ir rudos-dramblio kaulo spalvų derinio odos apmušalus.
Variklių gamą atnaujintas modelis paveldės iš savo pirmtako, tačiau skelbiama, kad kai kurie varikliai dabar sunaudos mažiau degalų. Kaip pavyzdys pateikiamas 1,6 litro TDI motoras „Greenline“ versijoje sunaudosiantis 4,2l/100 km. Visgi populiariausiu varikliu turėtų tapti 2,0 litrų darbo tūrio TDI, kuris pirmą kartą gaus mechaninę transmisiją ir visų keturių ratų pavarą.
„Superb“ išlaikys savo neeilinius sugebėjimas vežti gerokai daugiau nei būtina bagažo turinčius keleivius – gamintojo teigimu abu kėbulai tuo atžvilgiu yra geriausi savo klasėje. Tai pasiekti konstruktoriams leido ilga ratų bazė, kampuota bendra automobilio forma, protingas įrangos išdėstymas ir interjero išnaudojimas.
Bazinėje įrangoje bus ne tik stabdžių antiblokavimo ir elektroninė stabilumo sistemos, bet ir aktyvūs prie aplinkos prisitaikantys žibintai, o papildomos įrangos sąraše atsiras pagalbos įveikiant įkalnę sistema. Šiuo metu siūlomos saugumo įrangos sąrašą užbaigs padangų slėgio stebėjimo sistema ir devynios oro pagalvės.
Vienintelė rimta problema, užkirsianti kelią 2014 m. „Superb“ pritraukti naujus klientus, tai pats stiliaus pertvarkymas. Jis galėjo būti atliktas kruopščiau, kadangi modelis dabar neatrodys taip šviežiai kaip naujoji „Octavia“.