Manoma, kad septintos kartos „Volkswagen Golf“ debiutuos jau šių metų rugsėjį, Paryžiaus automobilių parodoje. Jau žinomos ir kelios techninės smulkmenos apie būsimą automobilį.
Jau žinoma, kad septintos kartos „Golf“ b us gaminamas naudojant naują platformą „MQB“ (Modularen QuerBaukasten), kuri bus naudojama ir kitų šio koncerno gamintojų.
Jei tikėti neoficialia informacija, tai baziniais naujojo automobilio motorais taps trijų cilindrų agregatai ir keturių cilindrų varikliai su atjungiamu pusės cilindrų maitinimu. Motorai savo sukimo momentą ratams perduos per šešių laipsnių mechanines pavarų dėžes, arba, septynių pavarų robotizuotas „DSG“ tipo transmisijas.
Gali būti, kad modelių gamoje bus hibridinės ir net visiškai elektrinės modifikacijos. Kalbama, kad hibridiniame „Golf“ dviejų litrų 122 a.g. dyzeliui talkins 82 a.g. elektros motoras. Tikėtina, kad naudojant vien tik elektros energiją šis hibridinis „Golf“ galės nuvažiuoti 48 kilometrus.
Europos automobilių pardavėjų salonuose septintos kartos „Volkswagen Golf“ turėtų pasirodyti jau šių metų pabaigoje.