Birželio 28 d. Los Anžele vyksiančioje ekstremalaus sporto žaidynėse važiuos ir mėlyna, raudona bei balta spalvomis papuoštas „Citroen DS3 XL“ hečbekas. Įspūdingą 545 AG galios ir 800 Nm sukimo momentą išvystantį sportinį bolidą vairuos ne kas kitas, o aštuonis kartus Pasaulio ralio čempionu tapęs Sebastienas Loebas.
„Citroen DS3 XL“ (nuotr. Gamintojo)
„Citroen Racing“ ir „Red Bull“ šį kartą taikosi į geriausius pasaulinio rali kroso čempionato vairuotojus, tokius kaip Marcusas Gronhomas, Kenas Blockas ir Travisas Pastrana. Važiavimai įvyks paskutinę X žaidynių dieną, vos pasibaigus Pasauli ralio čempionato (WRC) Naujojo Zelandijos etapui.
„Citroen DS3 XL“ (nuotr. Gamintojo)
„Citroen DS3 WRC“ (nuotr. Gamintojo)
Varžyboms paruoštą „DS3 XL“ suprojektavo „Citoen Racing“, o sukonstravo automobilį WRC komandos inžinieriai iš „Hansen Motorsport“. Jei važiuoklė ir pakaba beveik identiškos toms, kurios naudojamos ralio automobilyje, tai galios šaltinis yra visiškai kitas. Pagal reglamentą WRC automobilis turi būti varomas riboto srauto sklendės ir nustatyto teikiamo slėgio turbokompresorių maitinamo 1,6 litro darbo tūrio keturių cilindro motoro, tai „DS3 XL“ motoras yra 2,0 litrų darbo tūrio turbininis keturcilindris be jokių apribojimų, taigi jis tikrai greitas.
„Citroen DS3 XL“ (nuotr. Gamintojo)
„Jo įsibėgėjimo charakteristika labai panaši į „Formulės 1“ bolido, kadangi nuo 0 iki 100 km/h įsibėgėja per 2,4 sekundės“, ‒ sakė vadovaujantis projekto inžinierius iš „Citroen Racing“ Cyrille'as Jourdanas.
Didžiausias vizualus skirtumas lyginant šį bolidą su WRC automobiliu yra papildomos aušinimo angos galiniuose sparnuose, per kurias oras nukreipiamas į bagažinėje įrengtus radiatorius. Toks sprendimas buvo priimtas pertvarkant automobilio svorį, kadangi salone lenktynių metu nėra šturmano ir atsarginio rato.