Specialiai naujų „Statoil“ degalų „Miles“ pristatymui aprangos kolekciją paruošęs dizaineris Seržas Gandžumianas teigė, kad degalai varo automobilius, o jo drabužiai skatins judėti žmogaus organizmą.
Klausiamas, ar originalesni, spalvingesni drabužiai galėtų papuošti ne tik pristatymo metu breiką šokusius komandos „UpperCut“ vaikinus, bet ir degalinių darbuotojus, troleibusų vairuotojus ar statybininkus, dizaineris tikino, kad vienintelis klausimas – kuriai kompanijai pirmai šaus tokia idėja.
Anot S. Gandžumiano, pristatant „Miles“ kolekciją nebuvo planuojama perrengti visą „Statoil“ degalinių tinklą, tačiau netradiciniai sprendimai visuomet sveikintini. Pasak jo, jei vieną mėnesį tinklo darbuotojai taptų judesių dinamikos ar dar įdomesnių komunikacijos priemonių šalininkai, gyventi taptų gerokai įdomiau. „Nesu rinkodaros strategas, bet tokią idėją juk gali panaudoti bet kokia degalinė. Kas pirmas pagaus mintį, tas laimės“, − savo mintinis dalijosi dizaineris.
Perrengus spalvingesniais drabužiais eilinius darbininkus vaizdas mieste pastebimai pagyvėtų. Kaip tikino S. Gandžumianas, tai net nepareikalautų didžiulių išlaidų. Anot dizainerio, tai būtų puikus būdas reprezentuoti savo kompaniją, netgi efektyviau nei investuojant į nuobodžią ir neveiksmingą reklamą.
„Šiandien mes galvojame apie greitį, informacijos perteikimą netradiciniu būdu. Netradiciniai sprendimai, manau, gerai tiek vartotojui, tiek verslui. Tuomet žmonės žinotų, kad šiame mieste įdomu gyventi“, − komentavo S. Gandžumianas.
Nuotaikinga apranga vilkinčios šlavėjos vaizdas ryte, anot dizainerio, visų pirma, sukeltų šypseną ir priverstų apie tai galvoti gerą pusdienį. Žinia apie tai būtų perduota draugams ir kolegoms, todėl galiausiai sužinotų visi.
„Kiek galima gyventi kukliai? Kaip pasakė vienas protingas žmogus, padaryk gyvenime ką nors tokio, kad nesigailėtum, jog per ramiai gyvenai“, − baigdamas pridūrė S. Gandžumianas.