Vokiečių kompanija „RUF“ daugiau nei 30 metų buvo žinoma kaip rimta „Porsche“ tiuningo specialistė. Tačiau XXI a. „RUF“ nusprendė, kad jau užtenka būti „Porsche“ šešėlyje, ir kompanija pasiskelbė esanti atskiru superautomobilių gamintoju. Žinoma, bičiulystės su „Porsche“ metų ir įgytos patirties „RUF“ neatsisakė, tačiau šios kompanijos automobilius dabar vadinti patobulintais „Porsche“ jau neišeitų.
Savo pirmą savarankišką modelį „RUF CTR 3“ vokiečiai pristatė dar 2007 metais. Tuomet šį savo kūrinį jie pristatė Bahreine, kur vietos turčiai tikrai neturėtų aimanuoti dėl 380 tūkst. eurų kainos. Tiesa, istorija nutyli, kiek tuomet buvo užsakyta „RUF CTR 3“ automobilių, tačiau panašu, kad kad kažkiek žmonių tapo tokių automobilių šeimininkais, nes kitu atveju kompanija nebūtų galvojusi apie šio projekto evoliuciją.
Taigi, apie evoliuciją. Šiomis dienomis „RUF“ pristatė patobulintą „CTR 3“. Labai stipriai patobulintą, net keista, kad buvo paliktas tas pats automobilio pavadinimas. Dabar automobilyje gerokai ilgesnė bazė, todėl net pasikeitė komponuotė – iš automobilio su varikliu gale „CTR 3“ tapo centrinės komponuotės bolidu. Tiesa, variklis liko tas pats. Tai opozicinis 3,8 l. Darbo tūrio motoras, tačiau dabar jo galia išaugo nuo 700 iki 750 a.g. Dabar atskiru oro aušintuvu aprūpintas kiekvienas iš dviejų „KKK“ turbokompresorių. Na o 960 Nm sukimo momentas galinės ašies ratams perduodamas per šešių pavarų sekvencinę dėžę.
„RUF“ įsitvirtina kaip atskiras superautomobilių gamintojas. Gamintojų nuotr.
Automobilio konstrukcija yra tradicinė – ant vamzdžių karkaso tvirtinamos iš anglies pluošto ir aliuminio pagamintos kėbulo detalės.
1400 kilogramų sveriantis automobilis iki 100 km/h greičio įsibėgėja per 3,2 sek, iki 200 km/h – per 9,6 sek., o maksimalus automobilio greitis siekia 380 km/h. Beje, „RUF“ atstovai tikina, kad pagal automobilio dinamines charakteristikas, apetitas benzinui yra net kuklus. O tai būtų apie 20 litrų 100 kilometrų kelio mieste ir 13,5 l. užmiestyje. Žinoma, visiems tiems, kurie pirks 400 tūkst. eurų įkainuotą superautomobilį degalų sąnaudos nėra pats svarbiausias dalykas.
XXI a. „RUF“ nusprendė, kad jau užtenka būti „Porsche“ šešėlyje. Gamintojų nuotr.