Generalinis direktorius ir pirmininkas Carlosas Ghosnas patvirtino, kad „Renault-Nissan“ aljansas kuria visiškai naujus automobilius, kurie atitiktų specifinius greičiausiai augančių pasaulio ūkių naujų automobilių pirkėjų poreikius.
Šis pranešimas paženklina visiškai naujų automobilių programos, kurią nuo pat jos sumanymo drauge kūrė „Renault SAS“ ir „Nissan Motor Co., Ltd.,“ komandos, įgyvendinimo pradžią. Programa, kuri aljanso viduje vadinama CMF-A, aprėpia įperkamiausių bendrų modulių automobilių šeimos (unikalios „Renault-Nissan“ aljanso transporto priemonių architektūros modulinės sistemos) transporto priemonių kategoriją.
CMF koncepcija reiškia, kad automobilius apibūdina penki pagrindiniai moduliai: variklio skyrius, valdymo skydas, priekinė apatinė dalis, užpakalinė apatinė dalis ir elektrinės (elektroninės) dalies architektūra. Naudojant tarpusavyje suderinamas dalis, vėliau galima suformuoti šimtus galimų konfigūracijų, taip pasiekiant patį didžiausią efektyvumą ir prekės ženklo išskirtinumą.
Automobilių gamyba pagal CMF-A programą prasidės 2015 m. Čenajuje veikiančioje „Renault-Nissan“ aljanso gamykloje. Artėjant gamybos pradžiai, „Renault“ ir „Nissan“ pateiks daugiau informacijos apie gamybos niuansus, įskaitant ir kai kuriuos kainodaros aspektus bei gamybos apimtis.
Panašiai kaip ir visos CMF kategorijos, CMF-A pasižymi dideliu lankstumo laipsniu. Išsiskiriantį kėbulo stilių ir transmisijos variantus galima pritaikyti prie konkrečių klientų poreikių ir pageidavimų tiek Indijoje, tiek ir kitose sparčiai augančiose pasaulio rinkose.
„Su naująja CMF-A programa imamės naujos krypties, kuri leistų ne tik patenkinti, bet ir pranokti aukštus sparčiausiai augančių pasaulio rinkų vartotojų, o ypač tų, kurie naują automobilį perka pirmą kartą, reikalavimus,“ – pabrėžė Carlosas Ghosnas, kalbėdamas Čenajuje įsikūrusiame konstravimo padalinyje, kuris dar vadinamas „Renault-Nissan“ technologijų verslo centru ir kuriame buvo pradėta kurti naujoji CMF-A programa. „Šie klientai, kurie yra labai įtakingi, visiškai nepageidauja nebekonkuruojančio automobilio modelio, kuris iš pradžių buvo skirtas išsivysčiusių rinkų klientams. Jie nori ir nusipelnė šiuolaikiško, tvirto ir stilingo automobilio, kurio kaina būtų tokia, kad reikštų tokių puikiai įrengtų automobilių kainos proveržį.“ „Renault-Nissan“: bendras darbas augant Indijos rinkoje
„Renault-Nissan“ aljansas – automobilių pardavimo lyderis besivystančiose šalyse. 1999 m., aljanso įsteigimo metais, maždaug 1 proc. visų įmonių grupės pardavimų apimties gauta iš vadinamųjų BRIC šalių, t. y. Brazilijos, Rusijos, Indijos ir Kinijos. 2012 m. pardavimai vien tik šiose keturiose šalyse jau sudarė 30 proc. visos pardavimų apimties.
Čenajus – stambiausios specializuotos „Renault-Nissan“ aljanso gamyklos, kuri pradėjo veikti 2010 m., buveinė. Į gamyklą, kurioje gaminami „Renault“ modeliai „Pulse“, „Scala“ ir „Duster“ bei „Nissan“ modeliai „Micra“, „Sunny“ ir „Evalia“, nuo 2008 m. iki 2015 m. bus investuota apie 1 mlrd. JAV dolerių arba 45 mlrd. Indijos rupijų.
Dabartinės gamyklos, kurioje vyksta visas štampavimo procesas ir kurioje yra kėbulų gamybos, dažymo, plastikinės dalies liejimo, apdailos, važiuoklės gamybos cechai bei du bandymų ruožai, metiniai pajėgumai šiuo metu siekia 400 000 automobilių.
Pagal atsitiktinę gamybos seką gamykloje galima pagaminti keturias atskiras platformas bei aštuonių rūšių kėbulus. Ypač lanksti papildomų agregatų ir dalių tiekimo į gamybos liniją sistema. Efektyvumą padidina tai, kad bamperiai gaminami ir plastikinės detalės išliejamos vietoje, o surinkimo linijoje taikoma ypač produktyvi logistikos sistema, kurios ypatybė yra ta, jog 100 proc. surinkimui reikalingų komplektų pristatoma tiesiai prie surinkimo linijos, todėl operatoriams nebereikia vaikštinėti susirenkant reikalingas dalis – dabar jie viską gali pasiimti iš vienos vietos ir taip sutaupo nemažai laiko.
Čenajaus gamykla paleido veikti pažangiausią automobilių pramonės gamybos procesą – vadinamąjį „monozukuri“, kurį „Nissan“ išplėtojo savo gamyklose Opamoje (Japonija) ir Sunderlande (Jungtinė Karalystė). „Renault“ indėlis – sukauptas išmanymas automobilių konstravimo, informacinių sistemų, dizaino ir transmisijų kūrimo srityje, įskaitant ir automobilių pramonės etaloną – beveik neteršiantį aplinkos dyzelinį variklį K9K.
Čenajuje įsikūręs ir „Renault-Nissan“ technologijų verslo centras arba kitaip – projektavimo ir konstravimo mazgas bei „Renault-Nissan“ aljanso partneriams paslaugas teikiantis inovacijų inkubatorius.
„Renault“ augimo kreivė Indijoje – įspūdinga. Per mažiau nei 18 mėnesių bendrovė pateikė rinkai penkis naujus automobilius, įskaitant 29 nepriklausomus transporto priemonėms skirtus apdovanojimus laimėjusį „Renault Duster“.
Automobilis „Duster“ paspartino bendrovės „Renault“ augimą Indijoje ir padėjo jai smarkiai viršyti regionui numatytus vidutinės trukmės planus. Indijoje jau veikia daugiau kaip 100 „Renault“ prekybos atstovų, nors iš pradžių planuota, kad 2013 m. pabaigoje jų bus 70. 2012 m. parduota daugiau nei 35 000 automobilių – 25 kartus daugiau nei 2011 m.
2012 m. bendrovė „Nissan“ pardavė beveik 37 000 automobilių ir toliau agresyviai spartina savo veiklą. Planuojama, kad iki 2016 m. pabaigos Indijos rinkai bendrovė pateiks 10 naujų automobilių, įskaitant ir naująjį aukščiausios kokybės sportinį „Terrano“, kurio debiutas numatytas šįmet, bei pirmąjį automobilį „Datsun“.
„Nissan“ tikisi, kad iki 2016 m. pabaigos pavyks patrigubinti savo dabartinį prekybos atstovų tinklą, kurį sudarys daugiau nei 300 pardavimo taškų.