Naujasis „Renault Master“ modelis atkeliavo į Braziliją, o netrukus bus pristatytas ir likusioje Amerikos regiono dalyje. „Renault“ Europos lengvųjų komercinių automobilių rinkoje pirmauja nuo 1998 m. Sulaukusi sėkmės Europoje, kompanija siekia pristatyti komercinius automobilius ir kitoms rinkoms.
Automobilį galima rinktis iš keturių skirtingų kėbulo tipų (mikroautobuso, miniveno, važiuoklės su kabina ir miniveno su langais) bei įvairių ilgio ir aukščio konfigūracijų. Naujieji „Master“ gali būti modifikuoti į, pavyzdžiui, greitosios pagalbos arba judėjimo negalią turinčio žmogaus automobilį.
„Lengvųjų komercinių automobilių segmentas tampa vis svarbesnis „Renault“ augimo strategijai Brazilijoje. Mūsų lengvųjų komercinių automobilių pardavimai 2011 m. augo 24,5 proc., taip pat išplėtėme automobilių parkams ir profesionaliems vairuotojams siūlomų paslaugų pasirinkimą“, – teigia „Renault Brazil“ vykdantysis direktorius Olivieris Murguetas.
Brazilijos rinkoje pirmą kartą pasirodęs 2002 m., „Renault Master“ įgijo gerą reputaciją lengvųjų komercinių automobilių segmente. 2012 m. Brazilijoje buvo įregistruoti 8 662 šio modelio vienetai – 17 proc. daugiau nei 2011 m., nepaisant to, kad segmentas susitraukė 12 proc. Praėjus dešimčiai metų nuo „Renault Master“ pasirodymo Brazilijoje, minivenas šiuo metu užima antrąją vietą savo segmente ( 3,5 t sveriančių minivenų) Pietų Amerikoje ir Brazilijoje.
Brazilijoje parduodami naujieji „Master“ modeliai dabar yra gaminami Sao José dos Pinhais (Paranos valstija) esančio Ayrtono Sennos komplekso lengvųjų komercinių automobilių gamykloje.