Kitų metų rudenį, Frankfurto automobilių parodoje, „Porsche“ pristatyts automobilį su keturių cilindrų varikliu. Ne, tai nebus biudžetinis kompanijos modelis. Kitais metais „Porsche“ pristatys „Cayman“ versiją su turbininiu varikliu, kuris šiek tiek nusižengs kompanijos tradicijoms.
Pirmą kartą apie keturių cilindrų variklius „Porsche“ motoristai prakalbo dar 2008 metais. Kompaktiškus opozicinius variklius tituluotų vokiškų superautomobilių gamintojai prisiminė ne vien tik norėdami sumažinti būsimų, jei taip galima pasakyti, biudžetinių modelių savikainą – savo daro ir griežtėjančios taršos normos.
Oficialios informacijos dar nėra, bet JAV ir Europos automobilių žurnalistai teigia gavę informacijos iš patikimų šaltinių pačiame Eizenache. Teigiama, kad vokiečiai kuria du keturių cilindrų variklius. Vienas iš jų bus dvilitris, o kitas – 2,5 litro darbo tūrio. Kaip ir dera „Porsche“ abu jie bus opoziciniai. Abu jie bus su aliumininiais blokais, tiesioginio kuro įpurškimo sistema ir turbinomis.
Jei tikėti pasirodžiusia informacija, turbininis „Cayman“ bus pristatytas su 2,5 litro darbo tūrio 350 a.g. varikliu. Savo 500 Nm šis motoras galinės ašies ratams perduos per septynių pavarų robotizuotą dėžę su dviem sankabomis.