• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Bet koks „Porsche“ su varikliu gale – kanoninis automobilis. Nesvarbu, kokios kartos, kuriais šio ar praėjusio amžiaus metais nuriedėjęs nuo konvejerio. Tai yra klasika su opoziciniu varikliu, kabančiu už galinės ašies, ir itin savitomis, tačiau beveik tobulomis, valdymo savybėmis.

REKLAMA
REKLAMA

Bet kuriuo atveju, tai – automobilis, kuriam artimesnė „švaraus“, žiedinių lenktynių tipo, vairavimo filosofija. Žvyro trasos ir užsitęsę slydimai šonu tikrai nėra tikrasis įvairių „Porsche 911“ pašaukimas. Tiesa, sakyti, kad ralis ir „Porsche 911“ yra visiškai nesuderinama neišeina – kadaise pats Valteris Riolis skraidino „911“ ralio trasose. Tačiau tai buvo labai senais laikais.

REKLAMA

Tais senais laikais „Porsche“ šauniai pasirodė ir ten, kur dabar nosį kiša tik specialiai paruošti visureigiai ir bagiai – legendiniame „Paris – Dakar“ maratone. 1984 metais vokiečiai šį maratoną laimėjo su „Porsche 911“, o 1986 metais triumfavo su unikaliu „Porsche 959“. Tai automobilis, kuris buvo sukurtas ir gaminamas dėl FIA homologacijos taisyklių, kad koviniai „959“ galėtų važiuoti tų laikų ralio B grupėje. Manoma, kad iš viso buvo pagaminta tik 337 „Porsche 959“. Siūlome jums prisiminti šį legendinį automobilį trumpam sugrįžtant į 1986 metų žiemą, kai „Porsche 959“ triumfavo Afrikos smėlynuose.

 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų