2012 m. Pekino automobilių parodoje „Jaguar“ pristatė du naujus benzininius variklius su pripūtimu. Šiuos motorus numatoma montuoti ateinančių metų modeliuose, o vienas iš jų skirtas naujajam „F-Type“ sportiniam automobiliui.
3,0 litrų V6 tipo variklis su mechaniniu kompresoriumi (nuotr. Gamintojo)
Įdomesnis, be abejonės, visiems markės gerbėjams yra 3,0 litrų V6 tipo variklis su mechaniniu kompresoriumi. Bus siūlomos dvi šio motoro versijos: pirmosios išvystoma galia siekia 380 AG, o sukimo momentas – 460 Nm, o antrosios atitinkamai 340 AG ir 450 Nm. Tūrio mažinimas didinant efektyvumą „Jaguar“ konstruktoriams pavyko neblogai – savitoji galingesniojo variklio galia sudaro 127 AG litrui, t.y. daugiau nei bet kurio kito markės motoro. Abiejuose varikliuose pritaikytas tiesioginis degalų įpurškimas, kintamas vožtuvų valdymas ir daug aliuminio lydinių.
3,0 litrų V6 tipo variklio mechaninis kompresorius (nuotr. Gamintojo)
Įdomu tai, kad 3,0 litrų V6 tipo, 380 AG galios variklis su mechaniniu kompresoriumi bus montuojamas tik į būsimąjį „Jaguar“ sportinį „F-Type“ automobilį. Mažesnės galios motoras bus siūlomas ir XF bei XJ modeliams Didžiosios Britanijos, Europos, Šiaurės Amerikos, Kinijos ir kitose pasaulio rinkose. Daugelyje rinkų šis variklis pakeis atmosferinį 5,0 litrų V8 tipo motorą. Dinaminės galingesniojo variklio charakteristikos kol kas neskelbiamos, tačiau su 340 AG galios agregatu XF ir XJ sedanai nuo 0 iki 100 km/h įsibėgės greičiau nei per 6 sekundes. Maksimalus abiejų modelių greitis tradiciškai bus apribotas iki 250 km/h, taip pat bus galima rinktis ir „Jaguar“ „start/stop“ sistemą.
2,0 litrų turbokompresorinis variklis (nuotr. Gamintojo)
Antrasis variklis bendros darbinio tūrio mažinimo strategijos plane yra 2,0 litrų, keturių cilindrų motoras su turbokompresoriumi, išvystantis 240 AG ir 340 Nm. Gamintojo duomenimis, ši jėgainė bus pranašesnė už dabartinį atmosferinį 3,0 litrų, V6 tipo agregatą tiek išvystomos galios, tiek ir degalų sąnaudų požiūriu, todėl ilgainiui pakeis minėtą motorą visose naujose XF ir XJ komplikacijose. Konkrečiai, naujasis 2,0 litrų turbokompresorinis variklis bus siūlomas XF modeliams visose Europos, Šiaurės Amerikos, Kinijos ir likusios pasaulio dalies rinkose. Ta pati metodika bus taikoma ir didžiajam XJ sedanui, tiesa keturcilindrio negalės rinktis Šiaurės Amerikos klientai.
2,0 litrų variklio turbokompresorus (nuotr. Gamintojo)
Abu nauji varikliai bus komplektuojami su automatine aštuonių laipsnių transmisija.