• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Į 2012 m. Pekino automobilių parodą „Audi“ atsigabeno tris visiškai naujus konceptus. Vienas iš jų yra „A6 L e-tron“ koncepcinis hibridinis modelis ir šį kartą pasidalinsime nuotraukomis ir trumpa informacija apie jį. Hibridinę pavarą su galimybe akumuliatorių įkrauti iš tinklo turintis modelis sukurtas ilgesnės bazės A6 sedano pagrindu. Toks pasirinkimas neatsitiktinis, kadangi būtent šis modelis Kinijos rinkoje yra perkamiausias.

REKLAMA
REKLAMA

„Audi A6L e-tron“ (nuotr. newspress.co.uk)„Audi A6L e-tron“ (nuotr. newspress.co.uk)

Savaime suprantama, stilius buvo šiek tiek pakeistas tam, kad konceptas atrodytų kitaip nei serijinės gamybos modelis. Tarp pastebimiausių permainų didžiulės vientisos radiatoriaus grotelės su horizontaliomis chromuotomis juostomis, specialiu galiniu difuzoriumi, taip pat ir „e-tron“ stiliaus 21 colio skersmens lengvojo lydinio ratlankių komplektu.

REKLAMA

„Audi A6L e-tron“ (nuotr. Gamintojo)„Audi A6L e-tron“ (nuotr. Gamintojo)

Koncepto kėbulo ilgis siekia 5,02 m, plotis – 1,87 m, o aukštis – 1,46 m. Ratų bazė apima 3,01 m. Modelio jėgainę sudaro 2,0 litrų darbo tūrio, 208 AG galios TFSI varikli suporuotas su 94 AG galios elektros motorų, kuriam energiją tiekia gale patalpintos skysčiu aušinamos ličio jonų baterijos. Tai leidžia „A6 L“ vidutiniu 60 km/h greičiu nuvažiuoti 80 km atstumą vien su elektros varikliu.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų