Už Atlanto yra tokia tiuningo atelje „Hennessey Perfomance“. Europoje ši nedidelė įmonė praktiškai nežinoma, tačiau anapus jūrų marių „Hennessey“ perdaryti automobiliai yra itin gerbiami, nes dažniausiai po jų variklių dangčiais slepiasi itin rimta mechaninių arklių kaimenė. Toks yra ir „Hennessey“ perdarytas „Jeep Grand Cherokee SRT-8“.
Net ir gamyklinė versija „SRT-8“ yra įspūdinga – 6,4 l. darbo tūrio, 465 a.g. Tačiau „Hennessey“ vyrukams tai pasirodė juokingai kuklūs rodikliai ir jie padirbėjo iš peties. Variklio darbo tūris buvo padidintas iki 7 litrų, tiuningo specialistai pakeitė maitinimo sistemą ir įmontavo du našius turbokompresorius. Todėl variklio galia dabar siekia 805 a.g., o sukimo momentas šoktelėjo iki pagarbos nusipelnančių 1115 Nm.
Žinoma, „Hennesey“ specialistai neapsiribojo tik varikliu – visiškai perdaryta automatinė pavarų dėžė, „Select-Track“ sistema, perdaryta pakaba, sumontuoti įspūdingi „Brembo“ stabdžių mechanizmai.
Gerų stabdžių čia tikrai reikia, nes automobilio dinamika yra geresnė nei „Porsche 911 GT2 RS“ – „Jeep Grand Cherokee SRT-8 HPE800“ iki šimto „šauna“ per 3,1 sekundės. Tiesa, visi patobulinimai gerokai kilstelėjo automobilio kainą – ši versija kainuos 235 tūkst. „žaliųjų“. Daug? Daug, tačiau analogiškos galios europinis „Brabus“ kainuoja gerokai brangiau.