Oficialus „Eterniti Motors“ pirmojo modelio „Artemis“ debiutas įvyko maždaug prieš mėnesį rengtoje Pekino automobilių parodoje, pasirodo ten pat buvo priimti ir pirmieji užsakymai. Londone įsikūrusios kompanijos parengtu supervisureigiu susidomėjo penki klientai – keturi iš jų užsisakė standartinės komplektacijos modelius, kurių kaina siekia 210 tūks. svarų (apie 910 tūkst. litų) neskaičiuojant mokesčių, o vienas panoro vienetinio egzemplioriaus, kurio kaina priklausys, nuo įrangos, kurią jis pasirinks.
„Enerniti Artemis“ (nuotr. Gamintojo)
Bazinės komplektacijos modelis taip pat įrengtas ganėtinai prabangiai – interjeras pagamintas rankomis, panaudota aukščiausios kokybės oda ir mediena, pianinų paneliams naudojamos medžiagos ir anglies pluoštas, dvi atlenkiamos galinės sėdynės su šildymo ir vėdinimu, „iPad“ pritaikyti laikikliai su elektronine prieiga ir šaldiklis gėrimams.
„Enerniti Artemis“ (nuotr. Gamintojo)
„Porsche Cayenne“ pagrindu sukonstruoto visureigio kėbubo paneliai taip pat pagaminti rankomis iš kompozicinių anglies pluošto medžiagų, o modelis apautas itin lengvais kaltiniais 23 colių skersmens lengvojo lydinio ratlankiais. 4,8 litro darbo tūrio V8 tipo variklis su dviem turbokompresoriais išvysto didesnę nei 600 AG galią ir 750 Nm sukimo momentą, taigi nenuostabu, kad nuo 0 iki 100 km/h šis monstras įsibėgėja per 4,5 sekundės ir gali važiuoti maksimaliu 290 km/h greičiu.
„Enerniti Artemis“ (nuotr. Gamintojo)
Visi penki pirkėjai yra Kinijos gyventojai – šioje šalyje prabangių SUV modelių paklausa pastariausiais metais greitai auga, o klientai ieško komforto, daug erdvės galinėse sėdynėse, individualumo ir dinamiško važiavimo viename automobilyje. Visgi, anot britų kompanijos pranešimų, Pekine susidomėjimą modeliu išreiškė ir Italijoje, Ispanijoje, JAV ir Australijoje gyvenantys potencialūs klientai. „Eterniti“ rengiasi parduoti maždaug 30-40 automobilių per metus, taigi kol kas apimtys juos tenkina. Pirmieji automobiliai klientams bus pristatyti šį rudenį.
„Enerniti Artemis“ (nuotr. Gamintojo)
„Mes labai patenkinti tokia publikos reakcija, juolab, kad Pekine demonstruojami automobiliai buvo prototipai, o ne demonstraciniai šou modeliai. Eksploatavimui parengtų modelių detalizavimas ir surinkimo kokybė bus žymiai geresnė“, ‒ kalbėjo kompanijos pardavimų vadovas Marcusas Kenny.