Antradienio vidurdienį Panemunės tiltas buvo trumpam paskendęs dūmuose − specialistai atliko bandomuosius ilgiausios tilto sijos sprogdinimo darbus.
Pasak senąjį tiltą ardančios bendrovės „Kauno tiltai" statybos vadovės Jolantos Varkalienės, šis bandomasis sprogdinimas leido įvertinti, kokio minimalaus sprogmenų kiekio reikia norint išardyti siją. Specialistams atlikus skaičiavimus, bus nustatyta tiksli sprogmenų išdėstymo schema.
Iki metų pabaigos darbininkai išardys dabartinio tilto perdangą ir paliks tik dalį kolonų. Kito darbų etapo metu bus rekonstruojamos atramos, o vėliau ant jų bus sumontuota nauja iš plieno ir betono pagaminta perdanga. Naujasis keturių eismo juostų tiltas sujungs Žemuosius Šančius ir Panemunę.
Tilto uždarymui bendrovės „Kauno tiltai" darbininkai pradėjo ruoštis dar balandžio pabaigoje. Vasaros metu buvo atliekami tilto ardymo darbai − išmontuojami apšvietimo stulpai, nuimami šviestuvai, ardoma danga, nuimamos tilto tvorelės.
Naujojo Panemunės tilto statybų kaina siekia 102 mln. litų. Kauno miesto savivaldybė tilto statybos skirs 30 proc. šios sumos. Šiais metais statybų pradžiai 4,7 mln. litų buvo skirta iš Kelių priežiūros ir plėtros finansavimo programos. Vyriausybė yra priėmusi protokolinį nutarimą, įpareigojantį Susisiekimo ministeriją iki 2015 metų skirti iki 70 proc. darbams reikalingų lėšų.